جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس از مدرس خیابانی حمایت می‌کند / وزیر پیشنهادی گزینه‌ای جوان، پرکار، پرانرژی و فعال است.

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 736646
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی نگاه ویژه به جهش تولید دراد، گفت: توجه به خرد جمعی مهمترین ویژگی ایشان است.
مجلس از مدرس خیابانی حمایت می‌کند
به گزارش جهان نيوز، مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی بهترین و مناسب ترین گزینه ای است که از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده، گفت: آقای مدرس خیابانی گزینه‌ای جوان، پرکار، پرانرژی و فعال است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال جهش تولید اظهار داشت: نگاه آقای مدرس خیابانی به جهش تولید بسیار مثبت است و در همین راستا به تولید بیشتر و افزایش صادرات توجه ویژه‌ای دارد.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه نگاه مدرس خیابانی به صادرات و توجه به تولید باعث حمایت نمایندگان از ایشان شده، گفت: ایشان قطعاً برنامه‌ای برای افزایش صادرات دارد و ما در مجلس برای این نگاه و برنامه ارزش قائلیم.

رضاحسینی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صمت را توجه به خرد جمعی و پرهیز از تک روی دانست و افزود: با توجه به شناختی که از ایشان دارم، برای تصمیم گیری به مشورت و نظرات جمعی اهمیت می دهد که این خود نکته مثبتی برای ایشان است.

وی با اشاره به تجربیات مدرس خیابانی در وزارت صمت گفت: ایشان سالها در وزارت بازرگانی کار کرده و چند سالی هم قائم مقام وزیر صمت بودند. در سه ماه گذشته هم سرپرستی وزارتخانه را بر عهده داشت که همه این موارد از وی یک مدیر با تجربه و مسلط بر امور وزارتخانه ساخته است.

 دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تجربیات باعث خواهد شد تا هم چالش ها و هم فرصت های وزارتخانه مشخص باشد و جهت تبدیل چالش به فرصت برنامه ریزی شود.

رضاحسینی با بیان اینکه قطعا آقای مدرس خیابانی از این تجربیات برای حل مشکلات بهره خواهد گرفت، افزود: ایشان گزینه‌ای مناسب و قوی است و می‌تواند در راستای حل مشکلات فعلی اقدام کند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صمت را اخلاق و تعامل دانست و گفت: وی فردی متدین و اهل تعامل با مجلس است. به نظر اینجانب گزینه‌ای قوی است و معرفی وی برای تصدی وزارت صمت بهترین انتخاب بوده است.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا مجلس از چنین مدیری حمایت خواهد کرد و من فکر می کنم ایشان در روز چهارشنبه رای خوبی از مجلس کسب کند.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی چهارشنبه این هفته در صحن مجلس برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *