سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۸
تروریست‌های اجاره‌ای در چنگال اطلاعاتی ایران

روش‌های فعالیت گروه تروریستی تندر/ اعضای گروهک تروریستی تندر چه کسانی هستند؟ +تصاویر و فیلم

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 735857
گرایش های فکری این گروه ضد دین و شاه پرستانه و در خط معاندت با نظام جمهوری اسلامی است. در واقع هدف تاسیس این گروه براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق اقدامات تروریستی است.
روش‌های فعالیت گروه تروریستی تندر/ اعضای گروهک تروریستی تندر چه کسانی هستند؟ +تصاویر و فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: شنبه یازدهم مرداد خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات بود. در پرونده این گروه جنایت‌های بسیاری مانند بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز و قصد انفجار سد سیوند شیراز مشاهده می‌شود که در این میان بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز حادثه‌ای خون بار است که افراد بی گناه بسیاری در آن به شهادت رسیدند.

جمشید شارمهد
اما آنچه در این میان اهمیت دارد و لازم است تا از آن ها مطلع شویم، جنایات و اعضای گروه تروریستی تُندر هستند.

گروه تروریستی تندر چگونه تشکیل شد؟
این گروه یکی از گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. برخی کارشناسان سابقه تاسیس این گروه را در سال‌های نخست دهه ۸۰ و یا به طور دقیق‌تر سال ۱۳۸۳ می‌دانند. 
 

فرود فولادوند
نام دقیق‌تر این گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تاسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ رهبری آن را برعهده داشت پس از بود که جمشید شارمهد در همان سال رهبری آن را برعهده گرفت. البته فتح الله منوچهری در سابقه خود ارتکاب به جرم‌هایی مانند فحشا و اغفال دختران را نیز در کارنامه دارد که در یک مورد آن توسط واحد ضد ترور پلیس اسکاتلندیارد دستگیر و پس از ۴۸ ساعت با پا درمیانی مسئولان سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) از زندان خارج می‌شود.
 

این گروه ارتباط خود را با یکی از اعضایش پس از دستگیری کتمان کرده که پس از حضور محمدرضا علی زمانی معروف به بردیا در دادگاه انقلاب، ارتباط وی با گروه انجمن پادشاهی ایران نیز اثبات و اعلام می شود. اما اندکی پس از اعدام این فرد در سال ۸۸ وبگاه این گروه تروریستی بلافاصله در یادبود او یک پوستر منتشر می‌کند.
 

محمدرضا علی زمانی؛ تروریستی که دستگیر و اعدام شد
یک عضو دیگر این گروه به نام محمدرضا علی زمانی نیز در سال ۸۸ به جرم تلاش برای بمب گذاری و انجام عملیات تروریستی در حادثه حسینیه دستگیر و سپس با احراز جرمش به دار مجازات آویخته می‌شود. محمد جواد لاریجانی دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اتهام او را مرتبط به حادثه بمب گذاری یک سال قبل در سال ۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز اعلام کرد.

طبق اعلام برخی از منابع، علی زمانی فعالیت‌های خود در این گروه تروریستی را از سال ۸۶ و در شبکه رادیویی منتصب به این گروه به نام رادیو تندر آغاز کرده بود. خبرگزاری ایسنا روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۸۸ در خبری اعلام کرد دادگاه انقلاب درباره دو تن از متهمان به محاربه علیه نظام اسلامی به نام‌های آرش رحمانی‌پور و محمدرضا علی زمانی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. که متن اطلاعیه مربوط به محمدرضا علی زمانی در ادامه آمده است.

در این اطلاعیه آمده است؛ «محمدرضا علی زمانی»، فرزند اسماعیل، با نام مستعار بردیا، در سال‌جاری (سال ۸۸) به اتهام عضویت در گروهک ضد انقلابی انجمن پادشاهی دستگیر شده بود. حسب اظهارات اولیه وی قبلاً از طریق غیرقانونی از مرز ایران خارج شده و به کردستان عراق رفته و درخواست پناهندگی سیاسی کرده بود. وی در مدت اقامت در عراق با فرود فولادوند ارتباط برقرار و با رابط ضد انقلاب خود به نام جمشید نیز آشنا می‌شود.

نامبرده با ادعای این که گروهکی ضدانقلابی به نام سیمرغ آریایی در ایران تشکیل داده، به جمشید پیشنهاد بهره‌گیری از گروهک مذکور در راستای مقابله با نظام را ارائه می‌دهد. وی همچنین در مدت اقامت در عراق، با نیرو‌های آمریکایی مستقر در سلیمانیه نیز مرتبط شده و به اشغالگران آمریکایی پیشنهاد تشکیل یک شبکه ماهواره‌ای برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران را در صورت تأمین مالی از ناحیه آنان ارایه می‌کند و نهایتاً نیز در مصاحبه با شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب به ترویج تفکرات ضددینی و انحرافی خود پرداخته و آن‌ها را نیز در یک لوح فشرده جمع‌آوری و تکثیر کرده بود.

 زمانی همچنین در مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی بیگانه از جمله یور. تی. وی مطالبی در رابطه با قتل‌های زنجیره‌ای، تحریف آیات قرآن، تهدید افراد فعال اسلامی و امثال آن را به انجام رسانده و افرادی را جهت انجام عملیات تروریستی به رابط ض انقلاب خود معرفی می‌کند.

علی زمانی همچنین با عوامل فعال در گروهک ضدانقلابی انجمن پادشاهی در زمینه تامین منابع مالی و نیز کسب آموزش شیوه راه اندازی هسته‌های تروریستی، ساخت بمب‌های دستی و انفجاری مرتبط می‌شود. نامبرده همچنین طریقه ساخت بطری‌های انفجاری را از طریق پست الکترونیک به مرتبطین خود در ایران آموزش داده بود تا در زمان اعلام از سوی گروهک انجمن پادشاهی، برای انفجار در مراکز دولتی از آن استفاده شود.

وی همچنین اسامی و محل سکونت تعدادی از نیرو‌های بسیجی ساکن اسلامشهر را هم از طریق رابطین خود در ایران، به انجمن پادشاهی و رابط ضد انقلاب خود ارائه کرده بود.
 

زمانی پس از بازگشت به ایران با فردی با نام مستعار سام آشنا شده و در خصوص انجام عملیات تروریستی در نماز عیدفطر مصلای تهران نیز گفت‌وگو می‌کند و تا زمان دستگیری نیز، ارتباط‌های خود با گروهک انجمن پادشاهی ایران و رابط ضد انقلابی خود از طریق ایمیل و تلفن را هم حفظ کرده بود.

متهم به تمامی موارد فوق اقرار کرده و براین اساس کیفرخواستی به اتهامات محاربه، توهین به مقدسات، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تبانی و اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت و خروج غیرقانونی از کشور علیه نامبرده صادر و پرونده جهت رسیدگی به یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال می‌شود.

متعاقباً در پی رسیدگی به اتهامات نامبرده، دادگاه انقلاب اسلامی نیز وی را به اتهام محاربه به اعدام و از باب توهین به مقدسات به پنج سال حبس محکوم کرد که حکم یاد شده پس از اعتراض محکوم، در یکی از شعب دادگاه تجدید نظر استان تهران رسیدگی و عینا تایید می‌شود.

اهداف گروه تروریستی تندر چیست؟
گرایش های فکری این گروه ضد دین و شاه پرستانه و در خط معاندت با نظام جمهوری اسلامی است. در واقع هدف تاسیس این گروه براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق اقدامات تروریستی است.

روش‌های فعالیت گروه تروریستی تندر
این گروه که همانند سایر گروهک‌های ضد انقلاب از سوی معاندین نظام اسلامی و کشور‌هایی همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسیتی تغذیه مالی می‌شود، از طریق رادیو و تلویزیون و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام اهداف خود را دنبال می‌کند. این گروه تروریستی در وهله نخست سعی دارد تا از همین طریق شروع به دین زدایی از افکار و اندیشه بینندگان را انجام دهد.
یکی دیگر از اقدامات این گروه تروریستی طراحی و اجرای انفجارهای گسترده در نقاط مهم کشور بود که قرار بود تا این هدف از طریق جذب افراد در داخل کشور انجام شود. در کنار پیشبرد این هدف، ارائه آموزش های نظامی و اطلاعاتی به افراد جذب شده در داخل کشور دیگر هدف این گروه بود. 

انجام اقداماتی همچون گسترش شبکه رسانه ای با استفاده از فضای ماهواره و اینترنت، استفاده از عناصر جذب شده جهت انجام اقدامات اطلاعاتی و جاسوسی، شناسایی و انجام اقدامات اطلاعاتی علیه عناصر و نیروهای طرفدار جهت ترور، ایجاد رعب و وحشت در کشور با انجام عملیات های تروریستی و به شهادت رساندن شخصیت های سیاسی و صاحبان اندیشه در جامعه از مهم ترین اهداف این گروه تروریستی است.
اقدامات شاخص تروریستی گروه تندر 
این گروه تروریستی تاکنون اقدامات بسیاری را علیه کشورمان انجام داده است. اعضای این گروه تروریستی در یک مورد از اقدامات تروریستی ناموفق خود در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در حالیکه مشغول ساخت بمب در هتل جهان تهران بودند، شناسایی و دستگیر شدند. البته این گروه تروریستی نخستین اقدام موفق خود را با بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز در ۲۴ فروردین انجام داد که در این حادثه متاسفانه ۱۴ نفر شهید و ۲۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

این گروه بیکار ننشست و ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ با هدف اقدام تخریبی در حرم امام خمینی (ره) در هنگام برگزاری مراسم عمومی دست به اقدام تروریستی زد که ناکام ماند. البته اقداماتی همچون عملیات تروریستی در مقابل کنسولگری روسیه در رشت، تلاش جهت انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند، تلاش ناکام برای منفجر کردن سد سیوند شیراز و همچنین تلاش ناکام برای انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران از جمله عملیات‌های این گروه بودند.
 
تروریست‌های اجاره‌ای در چنگال اطلاعاتی ایران
همانطور که در ابتدای این گزارش نیز اشاره شد، گروه‌های تروریست و معاند انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مشغول به توطئه علیه انقلاب و کشورمان هستند و این هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است که همواره باعث ناکامی این تروریست‌های اجاره‌ای در ارتکاب جرم‌های گوناگون  ضد ملت ایران هستند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
درود خدا بر سربازان بی ادعا وگمنام وزارت اطلاعات که موفق شدند ریگی را هم در آسمان و شارمهد را با کار اطلاعاتی پیچیده شکار نمایند.
رضا مشهدی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی در هر جایی از مملکت که به جایگاه خود واقف باشد و مسئولیت های خود را بشناسد و خود را وام دار و مدیون شهدا امام رهبر و ملت و نظام و اسلام بداند نه احزاب و جناح و گروه و رفیق و قوم و قبیله ، یقینا با تاییدات و حمایت های خداوند متعال و امام زمان علیه السلام و دعای خیر رهبر عزیز و امت اسلامی موفق ، پیروز ، عزیز و سرفراز خواهد شد ..
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر عزیزان دل و سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و سایر قوای نظامی و انتظامی . خدا قوت و عزتتان مستدام ان شاء الله تعالی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دستگیری مصی نژاد و کفتار منافقین مریم رجوی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله اصله
Vchgghvccgh
Iran, Islamic Republic of
به نازم به سربازان عزیز میهن اسلامی پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا شما باشید ما در امنیت خواهیم بود
زنده باد سربازان گمنام امام زمان
Iran, Islamic Republic of
چند محتكر مسكن هم دستگير كنيد دمتون گرم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا زیاد گرفتن