دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱۵

"بیل گیتس" به دنبال اجرای عدالت یا کاهش ۱۵ درصدی جمعیت جهان!

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 734996
بیل گیتس به تازگی اعلام کرده که باید واکسن کرونا را در اختیار فقرا و نه پولدارها قرار دهیم تا عدالت اجرا شود؛ این درحالی است که وی ۱۰ سال پیش گفته بود، باید ۱۵ درصد از جمعیت جهان را از طریق واکسن کاهش دهیم!
بیل گیتس چه خوابی برای فقرای جهان دیده است؟!
به گزارش جهان نيوز، بیل گیتس 10 سال پیش گفته بود، باید 15 درصد از جمعیت جهان را با واکسن کاهش دهیم! اخیراً نیز با گسترش اپیدمی کرونا مؤسس مایکروسافت در مصاحبه‌ای با روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرده بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» با سرمایه بیش از 40 میلیارد دلار تمام توجه خود را معطوف پاندمیک کووید-19 کرده است!

بر این اساس، در جریان کنفرانس مجازی کووید-19 که از سوی جامعه بین المللی ایدز سازمان دهی شده بود، از گیتس ویدئویی پخش شده که در آن تاکید می‌کند: "باید واکسن کرونا را در اختیار فقرا و نه پولدارها قرار دهیم تا عدالت اجرا شود!"

پایگاه تحلیلی «نچرال نیوز» در مقاله‌ای به قلم «اتان ای.هاف» با عنوان « بیل گیتس و اصلاح نژاد انسانی و چگونگی تلاش یکی از ثروتمندترین مردان جهان برای تسلط بر کشاورزی جهان» می‌نویسد: «وقتی فاش شد که بنیاد بیل و ملیندا گیتس ــ موسسه خیریه تاسیس شده توسط بیل گیتس ــ بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت در سال 2010، 500 هزار سهم در شرکت آمریکایی مونسانتو به ارزش بیش از 23 میلیون دلار را خریداری کرده است، کاملا روشن شد این موسسه به ظاهر خیریه و بشردوستانه در پی نیل به اهدافی غیر از ریشه‌کن کردن بیماری‌‌‌‌‌‌ها و تامین غذا برای مردم فقیر دنیاست.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بیل گیتس یک شیطان مجسم است.
Iran, Islamic Republic of
....از استاکس نت هم خبر داشت ... فیلمش دراومده که خبر داشت ولی نگفته بود .....
البته اگر بیل گیتس واقعا گفته باشه که باید ۱۵ درصد از جمعیت جهان را از طریق واکسن کاهش دهیم میشه گفت یک شیطان است.
Iran, Islamic Republic of
رجوع کنید به سخنان رئیس سازمان پدافند غیرعامل در روز دوم اردیبهشت1396 ... سه سال قبل از ویروس کرونا! ایشون به نقل از بیل گیتز اظهار داشت که بیل گیتز در کنفرانس مونیخ سخن از انتشار ویروس بسیار گسترده شبیه آنفلوآنزا آورده است! بیل گیتز در آن کنفرانس امنیتی سخن میگفت درصورتی که ایشان درظاهر یک بنیاد خیریه سلامت راه انداخته بود ... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که چه موجود کثیف و خبیثی هست این بیل گیتز
United States
حالا این بدبخت حرفهای درست را میزند باز هم منفی بافها مشکوک هستند!!!! همه توهم توطئه دارند!!! اگر ناراحت هستید واکسن اول در اختیار ثروتمندان قرار بگیرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
چی میگی؟؟؟
فیلمش هست رسما میگه با واکسن 15 درصد از جمعیت رو کم میکنیم! برو بگرد به انگلیسی میگه زیرنویس هم داره اگه انگلیسی بلد نیستی
رر
Iran, Islamic Republic of
اين بنده خدا همه ثروتش را براي بهداشت جهاني هزينه مي كند .
Iran, Islamic Republic of
آره والا برای نابود کردن نسل مردم از روی زمین خیلی هزینه کرد.....
عرفان
Iran, Islamic Republic of
اون یه تاجر و تنها چیزی که میبینه منافع خودشه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من انسان روح جاویدان دارد و هیچگاه نمیتوان انسان را کشت ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
رز
Iran, Islamic Republic of
والله دیگه ما تو این دنیا گیج شدیم نمی دونیم چی راسته چی دروغه هر روزی یک چیزی میگن
ب
Iran, Islamic Republic of
اعتماد به بیل گیتس یعنی تسلیم نقشه های شیطانی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اول بده به ثروتمندان بعد به فقرا گرچه هیچوقت این کار رو نمی کنی