سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۲۶

روحانی‌گروگانگیری جنازه در بیمارستانها را تايید کرد!

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 731587
رئیس‌جمهور گفت: ابتدای سال ۹۲ کسی فوت می‌کرد در بیمارستان جنازه‌اش به گروگان گرفته می‌شد.
روحانی‌گروگانگیری جنازه در بیمارستانها را تايید کرد!
به‌ گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار جهت تولید با حضور استانداران سراسر کشور گفت: امید در سایه بیان حقایق برای مردم و مواردی که خود مردم در زندگی روزمرشان برایشان ملموس است به وجود می آید.

وی ادامه داد: برخی از کارهای دولت خیلی نیاز به بیان ندارد، موضوع تحول سلامت، بیمه همگانی در کشور و اینکه مردم به راحتی دسترسی به پزشک تخت، تخت ویژه دارو و درمان دارند این را مردم خودشان حس می کنند.

رئیس جمهور گفت: ابتدای سال ۹۲ کسی بیمارستان می رفت هم باید خودش می رفت دمپایی و ملحفه بخرد و هم اگر دارو نیاز بود باید خودش بیرون می‌رفت و تهیه می‌کرد.  تخت هم آنقدر گران بود که برای مردم امکان‌پذیر نبود و اگر کسی هم فوت می‌کرد جنازه به گروگان در بیمارستان می‌ماند امروز مردم این واقعیت را لمس می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این دولت تخت جدید و یا تخته بازسازی شده دو برابر تاریخ ایران است این شرایطی که ما در مبارزه با کرونا در برابر ملت سرافراز بودیم به خاطر این است که زیربنای درمان درست شد است.
رئیس جمهور اظهار داشت: ۸ هزار تخت آی سی مجهز در اختیار است و هزار تخت در همین سه؛ چهار ماه دوران کرونا اضافه شده است این کار بزرگ، کاری است که مردم می‌بینند و چه بگوییم چه نگوییم برای مردم ملموس است.

روحانی بیان داشت: امروز  پیشرفت قدرت ارتباطات، زیربنای ارتباطاتی، فضای مجازی و سایبری برای مردم ملموس است، هر کس یک موبایل هوشمند در اختیارش است و به راحتی می‌توانند خدمات را دریافت کنند. همین سامانه بود که در همین دوره کرونا توانستیم ۷۷ میلیون نفر را غربالگری کنیم، همین سامانه بود که باعث شد به راحتی حدود ۲۲ میلیون نفر را وام دهیم. همین سامانه است که به راحتی کمک خواهد کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به عنوان وام ارزان قیمت بدهیم.

وی در مورد تببین خدمات دولت در زمینه ایجاد شرکت‌های دانش بنیان بیان داشت: آثار شرکت های دانش بنیان به تدریج برای مردم ملموس می شود بسیاری از خدمات این شرکت های دانش بنیان خدماتشان در فضای مجازی است این فضای مجازی بود که باعث شد ما در این دو و سه ماه پایان سال تحصیلی بتوانیم وقتی مدرسه را تعطیل کنیم آموزش را نگه داریم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سال آینده طراحی ما این است که از ۱۵ شهریور می‌خواهیم مدارس و دانشگاه‌ها را فعالیتشان را آغاز کنیم. بخشی از آن حضوری و بخشی مجازی است اگر چنین فضا و زیرساختی نبود و سرعت اینترنت نبود چگونه می‌خواستیم این خدمات را بدهیم؟، این خدمات برای مردم روشن است است.

وی خطاب به استانداران کشور گفت: باید برای مردم بیان کنید و تبیین کنید اگر سیصد هزار هکتار زمین کشاورزی را در خوزستان و ایلام تجهیز به کانال کشی و زهکشی کردیم و قیمت این زمین ها را چندین و چند برابر کردیم و محصولات را چند برابر کردیم این را باید استانداران مربوطه برای مردم توضیح دهند.

روحانی با اشاره به احیاء دریاچه ارومیه در این دولت بیان داشت: دریاچه ارومیه اگر احیا نشده بود تبریز تخلیه شده بود، کسی در تبریز سرمایه گذاری نمی‌کرد، داشتند تبریز را تخلیه می‌کردند. مشکل آب ما مشکل هزاران سال است، این چیزی است که برای مردم تبیین شود.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه راه آهن رشت و انزلی تا پایان سال افتتاح می‌شود، اظهار داشت:  یک کار عظیم است که یک لوله بزرگ که اقدامات آن شروع شده از گوره تا جاسک هزار کیلومتر لوله کشی می شود و دیگر صادرات نفت ما متصل به بنده ناف تنگه هرمز نیست این برای اولین بار است که در تاریخ ایران انجام می‌شود. مقام معظم رهبری یک بار که در محضرشان بودم به من گفتند استراتژیک‌ترین کار دولت این است که شما انجام می‌دهید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
Iran, Islamic Republic of
دریاچه ارومیه به برکت نزولات آسمانی پر شد ..
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
عملکرد، رفتار و تصمیم نادرست، غلط و اشتباه دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکلات مردم ایران، کشور و... بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
چرا خودرو 50 تا 250 میلیون تومان گران شد؟ بخاطر جبران ناتوانی و ناکامی دولت روحانی، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی!
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که ازسال 1392 تاکنون با سه کشور اروپایی جنایتکار شماره یک سیاسی بازی می کنند و کردند باید پاسخگو باشند
کسانی که به اروپا اعتماد کردند پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
مردم درمدت 27 ماه است در زیر چرخ گرانی نابود شده اند/ حسن روحانی هم فقط حرف شعار سخنرانی می کند
Iran, Islamic Republic of
بخش زیادی از کتاب بولتون دروغ است/ دلیل ترور سردار سلیمانی، پیروزی ترامپ در انتخابات نبود
Iran, Islamic Republic of
تمدید یک سالۀ حکم شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران، در شرائطی که بدترین رفتار را در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نسبت به تبعیض نژادی شاهدیم، نوعی رسوایی و در حقیقت محکومیت آن شورا محسوب می شود و آشکارا اثبات می کند که آن شورا ابزار منویات سیاسی سخیف آمریکا شده است.
Iran, Islamic Republic of
لاستیک ۳۰ درصد گران شد
Iran, Islamic Republic of
قانونی برای برخورد با گرانی خودرو و... در کشور وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
داده‌های جاسوسی نمی‌تواند پایه درخواست آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گیرد
Iran, Islamic Republic of
روسیه: آمریکا جدایی کردها از سوریه را با سود تجارت نفت این کشور تامین مالی می‌کند
Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی از یارانه معیشتی محروم شدهاند
طبق اطلاعات حاصله از جامعه، بخش عمده ای از مردم از دریافت یارانه معیشتی محروم هستند.
Iran, Islamic Republic of
بدترین پرونده حقوق بشری جهان متعلق به آمریکا جنایتکار شماره یک است....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پربحث ترین عناوین
استقبال تل‌آویو از قطعنامه آژانس درباره ایران (۲۲ نظر)
مجلس قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام را محکوم کرد (۱۱ نظر)
موسوی: آلمان، انگلیس و فرانسه وارد بازی خطرناکی شدند (۴ نظر)
تکرار ادعای غربگراها توسط آقازاده مشهور!/بخشی از تحریم‌ها ناشی از تسخیر سفارت آمریکاست! (۲ نظر)
کسانی که به اروپا اعتماد کردند پاسخگو باشند (۱ نظر)
ترامپ مذاکره میخواهد، نباید عصبانی اش کنیم (۱ نظر)
تذکر به روحانی درباره محدود کردن سن دریافت وام ازدواج (۱ نظر)
تفاوتی میان اروپا و آمریکا نیست (۱ نظر)
دیدار سرپرست وزارت خارجه افغانستان با ظریف (۱ نظر)
Iran, Islamic Republic of
همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چرا اجرا نمی‌شود؟ کدام مدیری می‌تواند با حقوق‌های 2-3 میلیونی هم کرایه منزل بدهد، هم به زندگی روزمره در این تورم سرسام‌آور بپردازد و هم امور محصل‌ها و دانشجوهایش را رتق و فتق کند؟
Iran, Islamic Republic of
شهر خرم‌آباد چون داخل دره واقع شده به‌دلیل کمبود زمین با مشکل تعداد کم خیابان مواجه است برای حل مشکل ترافیک این شهر ضرورت دارد بعضی از خیابان‌های شهر مثل خیابان شریعتی دو طبقه بشود. امیدواریم مسئولین امر مورد توجه قرار بدهند.
Iran, Islamic Republic of
در جنگل‌های ارسباران آفت‌هایی مانند پروانه دم قهوه‌ای و در استان فارس سوسک‌های چوبخوار به درختان آسیب وارد می‌کنند از مسئولین محترم محیط‌زیست درخواست رسیدگی داریم.
Iran, Islamic Republic of
عدم کنترل قیمت‌ها، ادامه جدی پدیده قاچاق و جولان واسطه‌ها نبود مدیریت صحیح دولتمردان را نشان می‌دهد.
Iran, Islamic Republic of
بیش از 80 کشور جهان به رهبری آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک مالی برخی کشور های عربی جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کردند.
تشکر از انصارالله
Iran, Islamic Republic of
انصارالله: موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف خود در عربستان اصابت کردند و ساقط نشدند