دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۵

بازداشت رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری اوشان، فشم و میگون

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 731216
رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و دو تن از کارکنان آن شهرداری شاغل روانه زندان شدند.
بازداشت رئیس و اعضای شورای شهر اوشان، فشم
به گزارش جهان نيوز، عزیزیانی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی رودبارقصران، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و همچنین دو تن از کارکنان آن شهرداری شاغل در امور مالی و کمیسیون ماده ۱۰۰، توسط ماموران وزارت اطلاعات تحویل دادگاه بخش رودبار قصران و سپس با انجام تحقیقات با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

رییس حوزه قضایی رودبار قصران افزود: در یک ماهه گذشته به دستور حوزه قضایی بخش رودبار قصران، شهردار و مسئول دفتر وی و دو تن از اعضای شورای اسلامی آن بخش اوشان و فشم و میگون بازداشت شده‌اند که تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مواظب باشید اینها یهویی خودکشی نکنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
دستت آقای رئیسی درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
انشالله با کمک دستگاه قضایی جدید با مدیریت نترس آقای رئیسی فساد ریشه کن بشه دمت گرم آقای رییسی
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا ما دوست داریم موازی کاری کنیم ؟.۰
صالحی
Iran, Islamic Republic of
سلام دست آقای رئیسی درد نکند ....