دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۹

آلمان حزب‌الله را «سازمان تروریستی» اعلام کرد

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 726171
وزارت کشور آلمان امروز در بیانیه‌ای حزب‌الله را بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد و گفت فعالیت‌های آن را در خاک این کشور اروپایی ممنوع کرده است.
آلمان حزب‌الله را «سازمان تروریستی» اعلام کرد
به گزارش جهان نيوز، وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس آلمان اوایل صبح امروز عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داد. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

یکی از سخنگویان وزارت کشور آلمان در یک پیامی توییتری نوشت: «هورست زهوفر وزیر کشور، (فعالیت‌های) سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله در آلمان را ممنوع کرده است».

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهرست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انتظار بیشتر از این از غرب و اروپا نباید داشت
Germany
گذشت زمان توطئه بار بودن عضويت در FATF را بيشتر مسجل مي نمايد.
Bulgaria
جالبه ؟!!!!!رژیم اشغالگر قدس تروریست نیست> منافقین تروریست نیستند> آل سعود که کودکان یمن را قتل عام می کند تروریست نیست. ترامپ که سردار رشید ایرانی را علنی وبا گستاخی ترور می کند تروریست نیست. آزادیخواهان حزب الله که بخاطر آزادی کشورشان می جنگند تروریستند این است عدالت غرب!!!!
Iran, Islamic Republic of
آلمان نوكر صهيونيست
Iran, Islamic Republic of
منافقین با پرونده سیاه کشتن هزاران نفر، آزادانه در اروپا فعالیت می کنند !!!
Iran, Islamic Republic of
تروریست شمایید که به عراق شیمیایی دادید به سعودی می دید ... بخدا از هیتلر چیزی کم ندارید نازی های جدید
Iran, Islamic Republic of
سگ های نازی چخه
Iran, Islamic Republic of
آلمان غلط کرد
Iran, Islamic Republic of
از وقتی کلیزمن اون گل به ایران زد و تور دروازمون اونطوری گرفت‌ از آلمان متنفر شدم.اونا برای اسرائیل هر کاری می کنند.