يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

قرنطینه معتادان متجاهر به سپاه محول می‌شود

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 725843
بر اساس پیشنهاد کمیته ماده ۱۶ جمع آوری معتادان متجاهر یکی از نقاهتگاه‌های سپاه به قرنطینه معتادان اختصاص می‌یابد.
قرنطینه معتادان متجاهر به سپاه محول می‌شود
به گزارش جهان نيوز، امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر که با شیوع ویروس کرونا توسط ستاد مقابله با این ویروس موقت تعطیل شده بود و از سوی دیگر مدت ترک اعتیاد اجباری معتادان به پایان رسیده بود، شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بودیم.

وی افزود: حضور معتادان در سطح شهر نارضایتی‌های شهروندان را به همراه داشت ضمن اینکه چهره نامناسبی از شهر و نگرانی از گسترش شیوع ویروس کرونا را درپی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به پیشنهاد کمیته ماده ۱۶ جمع آوری معتادان متجاهر گفت: این کمیته پیشنهاد داده است تا معتادان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شوند و در ۲ مرحله قرنطینه شوند.

وی ادامه داد: قرنطینه شماره یک به معتادانی اختصاص دارد که تست اعتیاد آن‌ها مثبت و تست کرونای آن‌ها منفی باشد که این معتادان در فشافویه قرنطینه خواهند شد.

شاهرخی بیان داشت: قرنطینه شماره ۲ برای معتادانی است که هم تست اعتیاد و کرونای آن‌ها مثبت شده باشد از این رو در یکی از نقاهتگاه‌های سپاه به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

وی تاکید کرد: این پیشنهاد هنوز مصوب نشده و در حال بررسی است تا دستورالعمل‌های آن ابلاغ و اجرایی شود.

شاهرخی همچنین از آمادگی بهزیستی استان تهران برای بازپروری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در هر صورت تابع تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینجوری فایده نداره. الکی هزینه میکنید دوباره برمیگردن بیرون روز از نو.......
Iran, Islamic Republic of
هر جا کم می آورند به سپاه محول می کنند!
United States
....