شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۳

انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 717660
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روزهای اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیر قانونی و غیر انسانی دانست.
انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در همایش بین‌المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این‌که به‌فرمان خدای متعال، انقلاب کرده‌ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت و سخت‌تر شده است.

وی افزود: در این مسیر نیز شاهد رفتارهای غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم. آن‌ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و به انسان‌ها ندارد، سر باز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان می‌کنند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری هم می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم که تلاش دارد، باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها، تخریب کند. بنابراین نیاز داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز تلاش ما این است که سهم نیروهای دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مودهای حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش‌بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آن‌ها در همه حوزه‌ها اقدامات مؤثر انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
با این همه امکاناتی که این دولت آورده بعد برجام مردم حیرانند شما دیگر چرا؟
Iran, Islamic Republic of
سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی، به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت. دولت روحانی و ظریف بوده است....
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که فرقی با آمریکا جنایتکار شماره یک ندارد.
اروپا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که فرقی با عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ندارد.
اروپا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که فرقی با اسرائیل جنایتکار شماره یک ندارد.