شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۲
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب:

چادر مشکی ۷۰۰ هزار تومانی را ۲ میلیون می‌فروشند!

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 717003
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با ‌اشاره به اینکه گران‌ترین پارچه چادری، یاردی 90 هزار تومان است گفت: با محاسبه سود دوخت و سایر هزینه‌ها نباید این چادر بیشتر از 700 هزار تومان در بازار به فروش برسد اما امروز این چادرها بالای دو میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
چادر مشکی ۷۰۰ هزار تومانی را ۲ میلیون می‌فروشند!
به گزارش جهان نيوز، اسدالله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با ‌اشاره به اینکه هنوز برای حل مشکل چادر مشکی کشور راهکار اساسی به کارگرفته نشده است، ادامه داد: هرکس فقط نسخه خاص خود را می‌پیچد و هنوز به یک جمع‌بندی کامل دست پیدا نکرده‌اند. امروز فقط 10 درصد نیاز کشور از محل تولید داخل تأمین می‌شود و 90 درصد نیاز مردم در بخش چادر مشکی به واردات وابسته است که حل این موضوع یک راهبرد مناسب را می‌طلبد. حتی به اعتقاد من می‌توان به بخش تولید چادرمشکی یارانه پرداخت کرد تا با یک تصمیم سریع نیاز کشور در این حوزه برطرف شود.

وی با اعلام اینکه در طول چند سال اخیر و به ویژه در سال گذشته جلسات مختلفی برای رفع مشکلات تولید چادر مشکی در کشور برگزار شده است، افزود: اگر هزینه تمام این جلسات بدون نتیجه را جمع‌بندی کنیم و به حساب تولیدکنندگان داخلی واریز کنیم آنها می‌توانستند مشکلات خود را برطرف کنند. 

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب اضافه کرد: آقایان در این جلسات گویی برای یادگیری می‌آیند به نحوی که برای هر کدام در جلسات مختلف باید موضوع را از ابتدا توضیح دهیم و آنها هم در نهایت به یادداشت کردن اکتفا می‌کنند و خبری از یک تصمیم‌گیری مناسب نیست.

سلیمانی افزود: باید از فروشندگان پرسید چرا یک چادرمشکی که 100 هزار تومان بود امروز به 600 هزار تومان رسیده است. ارزان‌ترین چادرها 130 هزار تومان بود که به 250 تا 400 هزار تومان رسیده و در بازار چادر زیر 250 هزار تومان نیست.

وی با ‌اشاره به اینکه گران‌ترین پارچه چادری، یاردی 90 هزار تومان است گفت: با محاسبه سود دوخت و سایر هزینه‌ها نباید این چادر بیشتر از 700 هزار تومان در بازار به فروش برسد اما امروز این چادرها بالای دو میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با اعلام اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار و تعیین و تکلیف این پارچه سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها حتی بیشتر هم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
چهل ساله این مشکل حل نشده. مافیایی پشت پرده است.!!