چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۲۰

خطای انسانی، دستاوردهای سپاه را به محاق نخواهد برد

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 715066
فرمانده کل ارتش گفت: خطای انسانی هرگز دستاوردهای عظیم، امنیت آفرین و عزت بخش سپاه پاسداران را به محاق نخواهد برد.
واکنش فرمانده کل ارتش به خطای انسانی در سپاه
به گزارش جهان نيوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آغاز جلسه شورای عالی فرماندهان در ستاد ارتش ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار و ملت شریف ایران، گفت: حادثه هوایی اخیر که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، تلخ و غم انگیز بود و موجب تأثر قلبی حافظان امنیت کشور در نیروهای مسلح شده است.

وی با ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های صبور و بزرگوار حادثه هواپیما و تقدیر از اظهارات کامل، واضح و صادقانه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مطمئناً از نگاه مردم قدرشناس ایران اسلامی و خانواده‌های بزرگوار جان باختگان، یک خطای انسانی هرگز دستاوردهای عظیم، امنیت آفرین و عزت بخش سپاه پاسداران را به محاق نخواهد برد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته و عمر پر برکت انقلاب، در همه صحنه‌های حساس نظامی، امنیتی و سازندگی حضور فعال داشته و دستاوردهای این نهاد انقلابی، خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده است.

سرلشکر موسوی با اشاره به تلاش آمریکا در اجرای عملیات روانی در پی شکست‌های متعدد خود، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای جبهه مقاومت و فداکاری فرزندان ملت در نیروهای مسلح از اقتدار، عزت و امنیت مطلوب برخوردار است.

وی تاکید کرد: بی تردید، حماسه بزرگ حضور مردم غیور دو کشور ایران و عراق در مراسم عظیم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و ضربه کوبنده موشکی به پایگاه مهم ارتش تروریست آمریکا، از یک سو انسجام و اقتدار ایران و از سوی دیگر ضعف و ناتوانی دشمن را به نمایش گذاشت.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: آحاد ملت و کارکنان نیروهای مسلح باید همانند گذشته با حفظ هوشیاری و بصیرت انقلابی اجازه ندهند دشمن از رویداد اخیر و احساسات پاک خانواده‌های جان باختگان عزیز برای تضعیف موقعیت نظام و ناامن سازی کشور بهره‌برداری کند.

سرلشکر موسوی گفت: دشمن در حوزه‌های نرم و سخت از نظام سیلی خورده و در موقعیت ضعف و انفعال قرار گرفته است و هم‌اکنون اخراج آمریکا از منطقه به یک مطالبه عمومی در سراسر منطقه تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطمئناً ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوای مسلح، تحت فرماندهی حکیمانه فرمانده معظم کل قوا تا آخرین نفس برای استقلال، امنیت و سربلندی ملت بزرگ ایران تلاش می‌کند و با پشتوانه مردم بصیر و انقلابی اجازه نخواهد داد، آمریکای جنایتکار به دستاوردهای ارزشمند نظام و سپاه پاسداران خدشه‌ای وارد کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد آمریکای جنایتکار کوچک‌ترین خدشه‌ای به اقتدار ایران، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران وارد کند گفت: نخواهیم گذاشت دشمن از حادثه هوایی اخیر که برای همگان تلخ و تأسف بار بود، سو استفاده کرده و با عملیات فریب رسانه‌ای، آرامش و امنیت کشور و مردم را خدشه دار کند.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز آسمان ایران برای همه پروازها امن تر از گذشته است و آماده ارائه خدمات به پروازهای مختلف است.


منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همین و بس
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر سرافزار، سرلشگر موسوی
بی شک این صحبتها، موجب کاهش تنشها در داخل کشور خواهد شد

همین و بس
Iran, Islamic Republic of
احسن به شرف این امیر سرافزار ارتش مدافعین وطن.///
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر عزیز موسوی
بصیرت شناسی درپیام ایشون موج میزنه....
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم امیر سرافراز و آزاده ارتش جمهوری اسلامی
منتظر باش که کاسه لیسان ترامپک شما رو شماتت کنند.
اما اصلاً غمت نباشه، چون مسیر را درست رفتی.
خدا با شماست
مردم و دلسوزان انقلاب هم با شمایند.
لایک داری
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Czech Republic
...
Iran, Islamic Republic of
سردارعزیز هوای برداران سپاهی ات راداشته باش
اینها برای سپاه برنامه دارن ،دارن تک تک علمداران سپاه را می زنند
ازداخل وخارج .اینها می خواهن اول بازوان رهبری راقطع کنند
ارتش بیدارباش
حسین ۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بالاحره چه عجب. فکر کردم ارتش قرار است به سکوت مرگبارش ادامه دهد.
Iran, Islamic Republic of
شنیده ام پدافند دست ارتش بوده است
Romania
درست شنیده ای...سپاه خودش را قربانی کرد.
Iran, Islamic Republic of
همین سرلشکر موسوی با حفظ سمت فرماندهی ارتش، فرمانده ی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا هم هستند. کلیه سیستم های پدافندی، چه ارتش، چه سپاه زیر نظر این قرارگاه هستند
سینا
Iran, Islamic Republic of
بعضی جاها دست سپاه است بعضی جاها دست ارتش مثل تهران و سایت های اتمی دست سپاه است
Iran, Islamic Republic of
اون عزیزی که متاسفانه نوشته عجب......!اگه تا حالا نمی دونستند بدونند که سرلشکر موسوی از اون موقعی که توسط حضرت آقا به فرماندهی ارتش منصوب شده بارها و بارها از سپاه در محافل و سخنرانی های مختلف حمایت کرده به خصوص سال گذشته که روحانی لقب دولت تفنگ به دست را به سپاه داد.حتی درباره فتنه هم ایشون موضعگیری کرده.افتاد...؟
Romania
....
منطق التحلیل
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسداران انقلابی اسلامی در همه صحنه‌های حساس نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی و سازندگی حضور فعال داشته است
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
از آنجائیکه ستاد مشترک کل نیروهای مسلح مسئول طرح و اجرای عملیات جنگی است، این ستاد می بایست همآهنگی های لازم را با دولت از طریق وزیر دفاع می کرد تا تمهیدات لازم نظیر آماده باش ستاد بحران و مدیریت خاموشی ها و لغو پروازها و غیره . . . در زمان مقتضی انجام گردد.
جانبازمحموداکبرزاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت امیر موسوی ...
محسن از تهران
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت دهد بدلیل مواضع انقلابی و بصیرت شما. امیر سرلشکر موسوی احسنت.
خط امام (ره) و رهبری با قدرت ادامه دارد و دشمنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند انشاءالله.
Iran, Islamic Republic of
ارتش برادر سپاه