شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۶

ثبت‌نام سفر زیارتی به سوریه آغاز شد +هزینه اعزام‌ها

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 709270
سفر به سوریه پس از سال‌ها توقف از سر گرفته شد و علاقه‌مندان می‌توانند با نام‌نویسی از طریق دفاتر حج و زیارت، آذرماه به این سفر معنوی مشرف شوند.
ثبت‌نام سفر زیارتی به سوریه آغاز شد
به گزارش جهان نيوز، با برقراری امنیت در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت پس از چندین سال توقف، از سر گرفته شد.

این سفر زیارتی در حال حاضر در دو نوبت برای اعزام‌های ۴ و ۵ روزه در نیمه دوم آذرماه به صورت محدود و هوایی پیش‌بینی شده که هزینه این سفر برای این دو گروه متفاوت است.

به طوری که هزینه سفر به سوریه در گروه پنج روز و ۴ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان و همچنین در اعزام‌های گروه چهار روز و ۳ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به این سفر معنوی می‌توانند با مراجعه دفاتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.

به گزارش فارس، سفر به سوریه قرار بود از سال گذشته برقرار شود، اما به دلیل برخی ملاحظات این امر اتفاق نیفتاد و در نهایت در هفته‌های گذشته اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت از برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به عتبات تا پایان سال خبر داده بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
درود بر شهدای حرم که راه زیارت حرم مطهر حضرت زینب را هموار نمودند.
Iran, Islamic Republic of
...
Czech Republic
مدافعان حریم حرم خونها دادند تا این امنیت ایجاد شد. به روان پاکشان صلوات
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
بنده قلبادوست دارم هرچه زودتراززوارسفرزیارتی حرم اهلبیت(ع)وحضرت زینب(س) باشم
باتشکرامراله امیدواری نیای