شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

زنگی‌آبادی: اگر نمی‌توانید کار کنید چرا می‌مانید؟

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 707161
رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: اگر نمی‌توانید کار کنید، چرا می‌مانید که شرایط را خرابتر کنید.
زنگی‌آبادی: اگر نمی‌توانید کار کنید چرا می‌مانید؟
به گزارش جهان نيوز،علی زنگی‌آبادی در مورد نامه تعدادی از پیشکسوتان دوچرخه سواری به وزیر ورزش به دلیل نتایج ضعیف این رشته ورزشی در آسیا، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نامه‌ای که نوشته شد، تنها برای بهتر شدن شرایط دوچرخه‌سواری کشور است. نتایج سال‌های اخیر حاصل مدیریت ضعیف بر این رشته بوده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رئیس فدراسیون به جای اینکه عدم نتیجه‌گیری و موفقیت را توضیح دهد، به اشخاص تهمت می‌زند. به همین دلیل، پیشکسوتان نامه‌ای را برای وزیر تنظیم کرده‌اند که به شرایط این رشته رسیدگی شود.

زنگی‌آبادی در مورد اینکه آیا با نامه نوشتن نتیجه خواهید گرفت، گفت: یک رئیس فدراسیون وقتی مسئولیت را قبول می‌کند، همه مسائل و شرایط این رشته و ورزش کشور را می‌داند. بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مشخص است. این رئیس فدراسیون است که باید اسپانسر بیاورد و حمایت کند، اما اینکه می‌گوید نداریم و نمی‌توانیم، بهتر است مسئولیت قبول نکند.

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید، رها کنید و بروید، چرا می‌مانید؟ برای چه می‌مانید که کار را خراب‌تر کنید؟

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *