يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

فواید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 699788
به گزارش جهان نيوز، این روز ها راه اندازی یک وب سایت اینترنتی لازمه هر کسب و کاری است و بیشتر تجارت ها، شرکت ها، اشخاص حقیقی و حقوقی از مرحله ای به بعد برای معرفی خود به آن نیاز پیدا خواهند کرد، در این موارد قطعا هر چه وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل قدرتمند تر ظاهر شود نتیجه بهتری کسب می کنید.
 

فراموش نکنید که بیش از 80 درصد ورودی وب سایت ها از سوی موتور های جستجو و در صدر لیست گوگل است، بعلاوه این که وقتی در مورد یک وب سایت صحبت می کنیم، سئو سایت مسئله کاملا کلیدی و مهمی است.

SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است و ارکان بسیار متنوع و مختلفی را نیز در بر می گیرد، یکی از این موضوعات که می تواند باعث رشد حتمی سایت شما شود، استفاده از رپورتاژ آگهی است.

به این صورت که متنی را تهیه می کنید (این متن هر چه طولانی تر و اصول سئو در آن رعایت شده باشد بهتر است)، تعدادی لینک از وب سایت مقصد در آن قرار می دهید، این لینک ها باید روی انکرتکست ها و یا کلمات کلیدی مناسبی باشد.
  

چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم
در درجه اول این که باید رپورتاژ آگهی روی سایت هایی با رتبه مناسب و ترجیحا موضوع مرتبط منتشر شود، این کار به صورت یک پست و مطلب معمولی سایت خواهد بود؛ گوگل روی لینک شما در دیگر وب سایت ها حساس است، اگر لینک معتبر و ساختار آن اصولی و غیرکپی باشد، به صورت مستقیم روی رتبه سایت شما در گوگل و همین طور رتبه الکسا تاثیر خواهد داشت.

خزنده های گوگل این لینک را در سایت ثانویه دریافت کرده و ایندکس می کنند.
رپورتاژ آگهی به عنوان یک تیتر تبلیغاتی هزینه کم تری نسبت به دیگر روش های سئو در بر خواهد داشت، یعنی اگر بخواهید از شرکت های سئو امکانات آن ها و هزینه های خرید را جویا شوید، رپورتاژ آگهی با بهترین نتیجه دهی کم ترین نرخ ممکن را عموما خواهد داشت، همین طور دردسر آن به مراتب کم تر بوده و نتیجه گیری نیز سریع تر است.

رشد در گوگل با رپورتاژ آگهی
نکته کلیدی دیگر در مورد رپورتاژ آگهی این است که مطلب مورد نظر خیلی زود توسط گوگل در نتیجه جستجو ها ثبت می شود، قطعا وب سایت های بزرگ بازدیدکنندگان زیادی خواهند داشت و حتی به صورت طبیعی نیز تبلیغات گسترده ای برای وب سایت شما خواهد شد، آن ها مطلب مربوط به خدمات و توضیحات وب سایت شما را مطالعه می کنند و در این باره نظر می دهند. برای خرید رپورتاژ آگهی لیست سایت های مدنظر خود را گردآوری کنید و از چند شرکت فروشنده استعلام قیمت بگیرید.

به صورت کاملا طبیعی برای وب سایت شما بک لینک از روی سایت های معتبر تهیه می شود، نکته مهم نیز همین است که در این صورت به مراتب بک لینک ها نسبت به انواع انبوه اعتباری بالاتری خواهند داشت، تشخیص این که تبلیغات از سوی شما انجام می شود و هدفمند است نیز تقریبا توسط گوگل غیرقابل تجزیه است.

یعنی نگران پنالتی شدن سایت خود و درگیر شدن با الگوریتم های گوگل نیز نباشید، به راحتی از فواید و مزایای رپورتاژ آگهی برای رشد سایت تازه تاسیس خود در هر زمینه و موضوعی استفاده کنید.

یک رپورتاژ اگر به درستی تهیه و تنظیم شود، می تواند بهترین روش تبلیغات مستقیم، میدانی و البته سئو و رشد در گوگل باشد.
  

مزایای کلیدی رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی مانند یک مقاله جامع در مورد وب سایت و کسب و کار شما درست مانند چیزی که در گذشته روزنامه ها و مجلات استفاده می کردند است. پس از آن با توجه به قوانین گوگل یک سایت برای رشد نیاز به بک لینک های طبیعی و واقعی درون محتوایی از سوی سایت های دیگر دارد.

این سایت ها نیز باید از نظر رتبه و بازدید و همین طور شرایط سئو در وضعیت مناسبی باشند، یعنی سایت های مورد نظر پنالتی نشده و از روش های تقلبی برای رشد در گوگل استفاده نکرده باشند.

بهتر است در کنار رپورتاژ آگهی که 100 درصد تاثیرگذار است از روش های دیگر سئو نیز به عنوان مکمل استفاده کنید.

خزنده های گوگل بر اساس تعداد رپورتاژ ها و لینک های ثبت شده از شما روی صفحات معتبر و بار ارزش به وب سایت شما رتبه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *