يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۱۷

قاتل امام جمعه کازرون در ملأ عام اعدام شد/ پشیمانی در کار نبود

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 699265
بنا به گفته خانواده حجت‌الاسلام خرسند به قاتل فرصت داده شده بود تا از اقدام خود ابراز پشیمانی کند، اما اصرار وی به این اقدام جنایتکارانه سبب شد تا حکم اعدام به مرحله اجرا در آید.
قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد/ پشیمانی در کار نبود +عکس
به گزارش جهان نيوز، حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاء عام اجرا شد.

این حکم در حالی اجرا شد که بنا به گفته خانواده حجت‌الاسلام خرسند به قاتل فرصت داده شده بود تا از اقدام خود ابراز پشیمانی کند، اما اصرار وی به این اقدام جنایتکارانه سبب شد تا حکم اعدام به مرحله اجرا در آید.

قاتل از اقدام خود ابراز پشیمانی نکرد
برادر امام‌جمعه فقید کازرون در پیامی با اشاره به اینکه اینجانب طی دو ماه گذشته از طریق  یکی از دوستان با خانواده آقای درخشنده در ارتباط بودم، گفت: از آنها خواسته شد که در ملاقات با وی متقاعدش سازند تا با مشخص کردن عوامل پشت‌پرده جنایت شهادت امام‌جمعه مظلوم کازرون زمینه تخفیف در مجازات خود را فراهم کند، اما متاسفانه وی هیچ همکاری در این زمینه نکرد.

حسین خرسند با بیان اینکه در مدت زمان ۴۸ ساعت گذشته از کانال‌های مختلف با خانواده ما تماس گرفتند و خواستار بخشش نامبرده شدند، افزود: تمام شب گذشته با فرزند ارشد شهید خرسند، برادرم حاج منصور و خواهرم در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر اظهار ندامت کرد مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم، اما متاسفانه امروز صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ وی در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.


وی با اشاره به اینکه به هر حال عده‌ای دائماً نوشتند که در عفو لذتی است که در انتقام نیست، گفت: اگر کسی خود دوست ندارد که بخشش شامل حالش شود نمی‌توان وی را بخشید و متاسفانه حمید درخشنده تا آخرین لحظات به عقاید نادرست خود پایبند بود.  

حجت‌الاسلام «محمد خرسند» امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ که در حال بازگشت از مراسم احیا شب های قدر بود، مقابل منزلش توسط «حمید درخشنده» مورد ضربات چاقو قرار گرفت و به‌ دلیل شدت جراحات وارده به لقاء‌الله پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت. کاش همیشه مفسدین سریع دستگیر و محاکمه و مجازات شوند. روح این امام جمعه مردمی هم شاد و خانواده شان صبور باشند
Iran, Islamic Republic of
...
Denmark
ولکم فی القصاص حیات یا اولولالباب
Iran, Islamic Republic of
یا اولی الالباب
Iran, Islamic Republic of
بودند کسانی که با انفجار بمبی که به خود بسته بودند باعث کشتار مردم کودکان بی گناه می شدند و با این کار خود را مستحق رفتن به بهشت می دانستند.
Iran, Islamic Republic of
اعدام حق آدم های خودسرهست.بخشش زمانی لذت بخش هست که قاتل همه جوره ابرازپشیمانی کنه وهمه جوره بادادگاه همکاری داشته باشه واطلاعات لازم را ازسرپشیمانی وندامت بده،وقتی داره اعدام میشه بازم قلدری وخودسری، بخشیدن معنایی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
این بخت برگشته تو توهماتی بوده که تا لحظه مرگش هم دست از اون نکشید.
م
Iran, Islamic Republic of
///.....
Sweden
...
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدا راشکر که به درک رسید و به مکافات جنایتش رسید وعده او در آن دنیا با فرشتگان عذاب الهی و آتش دو زخ
Iran, Islamic Republic of
خوب نوبت محاکمه مهنار افشار که از بانیان این توهمات بوده کی میرسد؟!
فرزاد
United States
كاش مورد رأفت اسلامي از سيره امامان قرار مي گرفت و بخشيده مي شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر‌اظهار ندامت هم‌میکرد نباید بخشیده می شد چون از فردا آدمکشی راه میوفتاد...نجفی‌که اومد بیرون، اینم میومد دیگه ایران میشد تگزاس
Iran, Islamic Republic of
تقریبا همین تیتر در رسانه خبرانلاین اومده برید ببینید چطور نظرات یه عده معاند و ضد دین به راحتی منعکس می شه بطوری که می گن اعدام یک قاتل بطور کل اشتباه و تماشاگران صحنه اعدام کوچک و حقیر شمرده می شن.نظارت بر فضای مجازی چگونه تعریف می شه.آیا هر معاندی در رسانه های کشور باید براحتی اظهارنظر کنه و منعکس بشه
Europe
مرا به یاد قسمت هایی از سریال "چرخ فلک" انداخت. مطمئن هستم خانواده مقتول هم مانند ان سریال اهل بخشش بودند ولی در اینجا قاتل لیاقت نداشت.
ممد
Canada
...