يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

ترامپ: اروپایی‌ها باید اتباع داعشی خود را بپذیرند

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 698777
رییس‌جمهوری آمریکا از کشورهای اروپایی خواست تا اتباع خود را که عضو داعش هستند، در خاک خود بپذیرند.
ترامپ: اروپایی‌ها باید اتباع داعشی خود را بپذیرند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا گفت که آمریکا «هزاران» نیروی داعش را بازداشت کرده است.

او تصریح کرد: اگر اروپا زندانی‌های داعش را نپذیرد، آنها را به کشورهایی که از آنها آمده‌اند، برمی‌گردانم؛ کشورهایی مثل آلمان، فرانسه و جاهای دیگر.ترامپ همچنین افزود: ما هزاران نفر از آنها را دستگیر کرده‌ایم و مثل همیشه متحدان ما نمی‌خواهند آنها را قبول کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، رییس‌جمهوری آمریکا همچنین با نام بردن از ایران، ترکیه، افغانستان و روسیه گفت که این کشورها نیز باید با داعش «مبارزه کنند».
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا عامل انفجارهای عراق است.
اسرائیل عامل انفجارهای عراق است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها نام پرواز‌ پهپادهای جاسوسی بر فراز کشورهای منطقه را عملیات شناسایی می‌گذارند تا از اتهام جاسوسی در امان بمانند اما مقاومت یمن با سرنگونی پهپادهای جاسوسی متجاوز به حریم هوایی‌شان، نقاب را از چهره شیطان بزرگ کنار زد.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی و اسرائیل تهدیدی برای امنیت و صلح در خاورمیانه یه حساب می‌آیند. اسرائیل سال‌هاست قوانین بین‌المللی و حقوق مردم فلسطین را زیر پا می‌گذارد.
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش ها در خاورمیانه است.
رژیم سعودی عامل اصلی تنش ها در خاورمیانه است.