دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶

اطلاعیه سپاه درباره شهادت یک پاسدار در بناب

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 698605
یک عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی شهرستان سردشت به درچه رفیع شهادت نائل شد.
اطلاعیه سپاه درباره شهادت یک پاسدار در بناب
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی سپاه ‌و بنیاد شهید بناب، دو سال از 18 مرداد سال 96 که خبر شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی منتشر شد، می‌گذرد. همزمان با این ایام، پاسدار مدافع وطن، شهید «علی پیغامی خوشه مهر بناب» در منطقه عملیاتی سردشت، ارتفاعات قندیل 2 در پاسداری از مناطق مرزی ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
شهید علی پیغامی خوشه مهر متولد 1376 در یک خانواده مذهبی و در شهر بناب چشم به جهان گشوده و بعد از اتمام تحصیلات به خیل عظیم پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد. وی در آخرین مبارزات خود در دفاع از حریم امن ولایت که در پاسداری و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع وطن فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح از مقابل مصلی بناب به طرف گلشن شهدای این شهرستان بر دوش مردم شهید پرور و ولایت مدار تشییع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
هر روز خبر شهادت سربازان وطن در مرزها بگوش میرسد ...؟!...........
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
باید ریشه این منافقان خشکانده شود...سپاه باید جواب دندان شکن بدهد....
رسول
Iran, Islamic Republic of
تامین امنیت در مرزها چگونه است...؟!!!
مرزدار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و سلبریتی ها فقط برای جون جونیاشون و فرانسوی ها و غربی هاو بعضا معاندین و جاسوس و تروریست ها شمع روشن میکنند و پیام تسلیت میدن و بیانیه میدن
مجید
Iran, Islamic Republic of
..