دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۳ عضو انجمن ملی سلاح آمریکا استعفا کردند

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 696679
سه عضو ارشد انجمن ملی سلاح آمریکا به دلیل اختلاف با مدیر اجرایی ارشد این انجمن، از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.
۳ عضو انجمن ملی سلاح آمریکا استعفا کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی تشدید اختلافات میان اعضای انجمن ملی سلاح آمریکا به دلیل ولخرجی‌های مقامات ارشد این سازمان، سه عضو هیئت مدیره این انجمن روز پنجشنبه از سمت‌های خود استعفا کردند.

«استر شنایدر» اهل تگزاس، «شان مالونی» اهل اوهایو و «تیموتی نایت» اهل تنسی آمریکا پس از آنکه از «وین لاپیر» مدیر اجرایی ارشد انجمن ملی سلاح درخواست کردند درباره هزینه‌های صرف شده در این انجمن و سایر سوء مدیریت‌های مالی شفاف سازی کند، از سمت‌های خود استعفا کردند.

این سه نفر در نامه‌ای به انجمن ملی سلاح نوشتند: درحالی که اعتقادات ما در این سازمان مثل همیشه به قوت خود باقی است، اعتماد ما به رهبری این سازمان از بین رفته است. ما انتظار داشتیم و امیدوار بودیم که تیم رهبری این سازمان به جدیت به این اتهامات پی ببرد و با ما برای ایجاد شفاف سازی در مسائل مالی و کمتر کردن هرگونه آسیب به این انجمن همکاری کند. اما آن‌ها نه تنها پاسخی به ما ندادند بلکه ما را به بی وفایی متهم کردند و ما را از انجام مأموریت‌های این انجمن محروم کردند.

کارولین میدوز، رئیس انجمن ملی سلاح ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: انجمن ملی سلاح استعفای این سه عضو را می‌پذیرد. ما در تلاش هستیم با اعضای جدید هیئت مدیره در راستای پیشبرد مأموریت حفاظت از متمم دوم قانون اساسی همکاری کنیم.

چندی پیش روزنامه واشنگتن پست گزارش داد بخش عمده درآمد انجمن ملی سلاح آمریکا که متحد نزدیک دونالد ترامپ هم هست، مستقیم به جیب اعضای هیت مدیره و مقامات ارشد این انجمن می‌رود. صرف مبلغ ۲۷۵۰۰۰ دلار از درآمد این سازمان برای خرید پوشاک در کالیفرنیا از جمله یکی از ولخرجی‌های اعضای هیئت مدیره این انجمن است. به دنبال انتشار این گزارش‌ها، انجمن ملی سلاح با آشفتگی‌های درونی و تحقیقات مرتبط با فساد مالی مواجه شده است.

در ماه آوریل امسال هم، الیور نورث، رئیس سابق انجمن ملی سلاح اعلام کرده بود به دلیل ایجاد مشکلاتی میان او و لاپیر، وی این انجمن را ترک می‌کند. درحال حاضر سناتورد‌های دموکرات مجلس سنای آمریکا و دادستان‌های کل نیویورک و واشنگتن، تحقیقاتی را درباره فساد‌های مالی انجمن ملی سلاح آغاز کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *