دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کشف ۳۳۴ کیلو مواد مخدر جاسازی شده در خودرو

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 696166
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۱۶۳ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک و ۱۷۱ کیلو حشیش در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو خبر داد.
کشف ۳۳۴ کیلو مواد مخدر جاسازی شده در خودرو
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ "غلامحسین صفری" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند، یک سوداگر حرفه‌ای مرگ در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال محموله‌ای مواد افیونی را به اصفهان دارد که وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه یک دستگاه سواری زانتیا که راه پاک کن بود و یک سواری پژو ۴۰۵ که حامل محموله افیونی بود در یکی از محورهای فرعی شهرستان "شهرضا" شناسایی و توقیف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۱۶۳ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک و ۱۷۱ کیلو حشیش کشف شد، بیان داشت: در این خصوص ۵ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *