سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

والیبالیست‌های جوان ایرانی مشروط معاف شدند

يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 696034
تنها ملی پوشانی از تیم ملی والیبال جوانان که در مسابقات قهرمانی والیبال جهان ۱۸ سال و یک روز به بالا داشتند از خدمت سربازی معاف هستند.
والیبالیست‌های جوان ایرانی مشروط معاف شدند
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان شب گذشته موفق شد در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳ -۲ ایتالیا را شکست دهد و به عنوان قهرمانی جهان برسد. پس از این قهرمانی این سوال به وجود آمد که آیا ملی پوشان والیبال از خدمت سربازی معاف می‌شوند یا خیر؟

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در این‌باره بیان کرد: برابر مجوزی که از مقام معظم رهبری اخذ شد کلیه کسانی که مدال المپیک، جهانی و آسیایی کسب کنند از خدمت سربازی معاف هستند، اما شرط این است که این افراد به سن مشمولیت رسیده باشند و اصطلاحا وارد سن سربازی رسیده باشند. یعنی سن آن‌ها باید از ۱۸ سال و یک روز به بالا باشد.

او افزود: افرادی که کمتر از ۱۸ سال داشته باشند از سربازی معاف نخواهند شد. تیم ملاک است و افراد روی نیکمت و افراد اصلی شامل این قانون می‌شوند و در مجموع قانون گذار قوانین تیم‌های گروهی مانند فوتبال و والیبال را دقیقا ذکر کرده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *