شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۱

سعیدجلیلی: چرا برخی‌ها اصرار به مذاکره دارند؟

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 695785
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی به دنبال مذاکره با اروپایی‌ها هستند در حالی که خود اروپایی‌ها می‌گویند ما با آمریکا تفاهم راهبردی داریم.
سعیدجلیلی: چرا برخی‌ها اصرار به مذاکره دارند؟
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی ظهر امروز در یازدهمین یادواره شهید محمد حسین نظر نژاد اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ما را پای میز مذاکره بکشاند تا امتیاز بگیرد بهطوریکه رئیس جمهوری فرانسه به صراحت گفته است ما می‌خواهیم با ژست‌های کوچک ایران را پای میز مذاکره  بیاوریم.
 وی افزود: دشمن در طول تاریخ نشان داده است هرگاه در میدان موفق نبوده به تزویر روی آورده است لذا به گفته رهبر معظم انقلاب یکی از خرمشهرهایی که در پیش است، زدودن این فضای تردید و تزویر در جامعه می‌باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن از وارد آوردن فشار دو ترفند دارد یکی اینکه می خواهد گفت‌وگو کند و خود را اینگونه معرفی نماید و دیگر اینکه بگوید من دنبال جنگ نیستم.

جلیلی با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل جنگ اقتصادی را آغاز کرده است گفت: اینکه دشمن می‌گوید فشار اقتصادی را باید زیاد کرد برای این است که ایران اقدامات هزینه‌دار علیه آن‌ها انجام ندهد.

وی در ادامه اظهار داشت: طرف مقابل در برجام به صراحت نشان داد به هیچ تعهدی پایبند نیست و براساس نص صریح قرآن ما خلف وعده دشمنان را به صراحت تجربه کردیم و این در حالی است که خودشان بیان کردند ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز خوشبین‌ترین افراد در این کشور نیز می‌گویند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد، رهبر معظم انقلاب این را چند سال قبل فرمودند، اما آیا باید هزینه می‌دادیم تا به این نتیجه برسیم؟

جلیلی خاطرنشان کرد: اکنون نیز برخی به دنبال مذاکره با اروپایی‌ها هستند در حالی که خود اروپایی‌ها می‌گویند ما با آمریکا تفاهم راهبردی داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: صبری که دشمن را گستاخ کند، صبر راهبردی نیست و اینکه امروز دشمنان به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند به این خاطر است که سال‌ها قبل شهدا برای آزادی خرمشهر به دنبال قطعنامه سازمان ملل نرفتند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
بخاطر اینکه اگر جنگ شود بچه های شما که نمی رن بجنگند.
بچه های ما باید برن روی مین تا آقازاده های شماها در امنیت پورشه سوار شوند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً امثال سعید جلیلی بودند که در جنگ 8 ساله جنگیدند و باز هم می جنگند. و امثال شما که در جنگ ساله فقط حرف زدند و باز هم فقط حرف می زنند.
Canada
اولا که من در مورد بچه هایشان گفتم نه در مورد خودشان
دوما شما اصلا می دانید من و امثال من چه کسانی هستیم که می گید امثال من نرفتند بجنگند؟؟؟

بهتر نیست برای دفاع کردن از یک عقیده کمی منصف باشیم ؟
Iran, Islamic Republic of
مگر شما بچه های آقای جلیلی را می شناسید که قضاوت می کنید. یک بام و دو هوا که نمی شود برادر من.
Iran, Islamic Republic of
در مورد این که نباید ندانسته در مورد شما قضاوت می کردم، حق با شماست؛ عذرخواهی می کنم.

اما در مورد آقای جلیلی حرف من به جای خود است، ایشان از فعالان جنگ 8 ساله بودند و در مورد فرزندانشان هم مدرکی در مورد سوءاستفاده مالی آن ها وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
راهبرد مذاکره با آمریکا و اروپا بخاطر بد عهدی شکست خورده و برجام در حالت احتضار است.
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
آقای جلیلی از جانیازان سرفراز جنگ می باشد و پای خود را در این راه از دست داده است.
Iran, Islamic Republic of
..
لطفا قیاس ها را درست انجام بدهید.
Iran, Islamic Republic of
برخی آمریکا را دشمن نمی دانند ، ولی آمریکا واقعا دشمن ملت ایران است....
Iran, Islamic Republic of
با چه زبانی باید به این دولت گفت که برجام مرده به دنیا آمده و جز خسارت چیزی برای ایران ندارد ؟!!!!