دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش فراستی به انتقادات از ادبیات نقدهایش

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 693120
مسعود فراستی گفت: فراستی را باید نقد کنند. من به فیلمساز توهین‌ نمی‌کنم‌ ولی وقتی میگویند این شخص ام‌الفساد است آیا این توهین مستقیم به یک شخص نیست؟
واکنش فراستی به انتقادات از ادبیات نقدهایش
به گزارش جهان نيوز، مسعود فراستی، منتقد برنامه سینمایی «هفت» که طی چند روز گذشته به واسطه نقدهایش با انتقاد شدیدالحنی از  سوی کمال تبریزی ، کارگردان فیلم «ما همه با هم هستیم» مواجه شده بود در برنامه بامدادی «هفت» گفت: حسی که من راجع به آثار دارم را با مراتب بیان‌ میکنم، واژه‌های من برای نقد فیلم‌ها مخصوص هفت نیست.

وی ادامه داد: من به هیچ فیلمسازی توهین نمی‌کنم من به اشخاص و فیلمسازان توهین نمی‌کنم. از همه واژه‌ها و نقدهایی که کردم از منفی‌ها دفاع می‌کنم. ممکن است یک نقد مثبت بعد از چند سال تغییر کند.

فراستی افزود: ادبیات و کلام منتقدان با هم‌متفاوت است‌. هر منتقدی واژه مخصوص به خود را دارد. اگر به فیلمی میگویم بی همه چیز منظورم آن  فحش مرسوم‌ نیست، حتما من‌هم اشتباه کردم.

وی در پایان با اشاره به حمله شدیدالحن کمال تبریزی گفت: فراستی را باید نقد کنند. من به فیلمساز توهین‌ نمیکنم‌ ولی وقتی میگویند این شخص ام الفساد است آیا این توهین مستقیم به یک شخص نیست؟

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *