يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تهدید ترامپ: مهاجران به زودی زود اخراج خواهند شد

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 693118
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که بازداشت ها برای اخراج جمعی مهاجران "به زودی زود" آغاز خواهد شد.
تهدید ترامپ: مهاجران به زودی زود اخراج خواهند شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، ترامپ در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2016 مساله اخراج مهاجران را در برنامۀ خود گنجانده بود و آن را به شدت تبلیغ می کرد و هم اکنون نیز تلاش می کند که با بهره گیری از این مساله پیروزی خود را در انتخابات 2020 تضمین کند.

ترامپ روز دوشنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که بازداشت ها پس از تعطیلات جشن استقلال آمریکا (4 ژوئیه) آغاز خواهد شد.ترامپ دیروز جمعه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: بازداشت ها به زودی زود آغاز خواهد شد. من بازداشت ها را حمله به مهاجران نمی دانم. ما هر کسی را که در سال های گذشته به صورت غیرقانونی آمده اند، اخراج خواهیم کرد.

مرکز اجرای قانون مهاجرت و گمرکات آمریکا ماه میلادی گذشته (ژوئن) اعلام کردند، مهاجرانی اخراج خواهند شد که مدرک شناسایی ندارند و به تازگی وارد آمریکا شده اند.
مراکز حقوق مهاجران می گویند، تهدید به بازداشت مهاجران فاقد مدارک شناسایی به مهاجران و اقتصاد آمریکا آسیب می زند زیرا بزرگسالان را مجبور می کنند که از ترس بازداشت شدن به محل کار خود نروند و کودکان را نیز مجبور به ترک تحصیل می کند.

یک فعال زن حقوق بشری ایالت نیو مکزیکو به نام "السا لوپز" می گوید: ما باید آماده باشیم البته نَه فقط زمانی که ترامپ دستور اخراج را صادر می کند زیرا هر روز بازداشت ها ادامه دارد و تعداد بازداشتی ها در حال افزایش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *