پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

۲۱ عملیات پهپادی ضد مراکز نظامی سعودی

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 692673
سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه شنبه در نشست خبری به عملیات های ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو ماه گذشته علیه متجاوزان پرداخت.
۲۱ عملیات پهپادی ضد مراکز نظامی سعودی
به گزارش جهان نيوز به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه شنبه در نشست خبری به عملیات های ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو ماه گذشته پرداخت.

وی افزود: طی دو ماه گذشته یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن ۳۶ عملیات انجام داده است که ۱۵ عملیات آن با یگان توپخانه مشترک بوده است. یگان موشکی با پنج عملیات طی دو ماه گذشته فعال بوده است و تاسیسات نظامی یا تاسیساتی که برای اهداف نظامی مورد استفاده واقع می شد را دو موشک کروز، دو موشک بدر اف و شماری موشک کوتاه برد هدف قرار داده است.

سریع تاکید کرد: ۲۱ عملیات یگان پهپادی تاسیسات نظامی سعودی یا تاسیساتی که برای اهداف نظامی استفاده می شد را طی دو ماه گذشته هدف قرار دادند. یگان پهپادی ۱۰ عملیات ضد فرودگاه ابها و ۷ عملیات ضد فرودگاه جیزان و سه عملیات ضد فرودگاه نجران و یک عملیات ضد پایگاه خمیس مشیط داشته است. طی دو ماه گذشته ۱۹ نظامی سعودی و ۹ مزدور سودانی به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد: عملیات ما ضد تاسیسات دشمن که برای اهداف نظامی استفاده می شود، ادامه خواهد یافت. غیرنظامیان باید با هشدارهای ما با مسئولیت برخورد کنند. حمله به این تاسیسات تا زمان توقف حملات دشمن، ادامه خواهد داشت. عملیات ما توسعه می یابد تا اهداف مشروع دیگری را در دایره جغرافیایی گسترده شامل شود.

سریع گفت: فرماندهی کل نیروهای مسلح به دنبال بررسی اجرای مرحله دوم از عملیات بازدارندگی و واکنش مشروع است. نیروهای ما از کشور دفاع می کنند و حق مشروع در حمایت از شهروندان و سرزمین یمن از تجاوزات را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: ما به ماموریت های محوله به ما در حمایت از کشور و شهروندان و تحقق حاکمیت ملی تا آزادی همه اراضی یمن ادامه می دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: رویاها و خوابهای طمع ورزان در یمن به گور خواهد رفت. همانطور که در حال حاضر جنگ افزارها و ادوات زرهی آنها و اجساد نظامیان و مزدوران آنها به گور فرستاده شده است. در اجرای عملیات های بیشتر به منظور رفع رنج های ملت یمن تردید نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اى روح پدر و مادرتون شاد رزمنده هاى دلاور يمنى ، مگر شما حق ما ايرانى هاى بدبخت رو از عربستان جنايتكار بگيريد ...