دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۴

مالباختگان «سکه ثامن» از رئیسی تشکر کردند

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 692594
مالباختگان سکه ثامن با ارسال نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه برای دستور رسیدگی به این پرونده، تشکر کردند.
مالباختگان «سکه ثامن» از رئیسی تشکر کردند
به گزارش جهان نيوز، رسول کوهپایه‌زاده وکیل پرونده سکه ثامن گفت: با موافقت و تدبیر مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس قوه قضاییه مقرر شده است که در مرحله دادسرا بحث رد مال صورت گیرد یعنی در مرحله دادسرا از اموال و وجوه توقیف شده از متهم پرونده به نسبت طلب و سهام شکات، وجوه بین مالباختگان توزیع شود و رد مال صورت گیرد و اینگونه نخواهد بود که شکات تا زمان رأی دادگاه منتظر بمانند چراکه هم ارزش پول کاهش می‌یابد و هم وضعیت معیشتی مالباختگان در تنگنای بیشتری قرار می‌گیرد.
 

به همین دلیل مالباختگان سکه ثامن در نامه‌ای از آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای دستور رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده و رد مال در مرحله دادسرا تشکر کردند.



این درحالی است که با پیگیری های انجام شده از سوی خبرگزاری فارس، چندی پیش، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفته بود که با اینکه این پرونده شاکیان زیادی دارد اما رسیدگی را آغاز کرده‌ایم. 

وی از توزیع و تقسیمِ اموالِ توقیف ­شده بین طلبکاران خبر داده و گفته بود: معمولا این اقدام تا پایان رسیدگی و صدور حکم باقی می‌­ماند اما تصمیم گرفته شد، تا آنچه  از اموال متهمین تا الان شناسایی و توقیف شده است، در اسرع وقت، وجوه نقدی تقسیم شود و اموالِ غیرمنقول هم با کارشناسی به فروش برسد، در همین مرحله از پرونده و درصدی از مطالباتی که مردم از سکه ثامن و طلای شادی داشتند، به آنها پرداخت بشود که اقداماتِ اجرایی آن از همین ایام شروع شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
برچسب ها: سکه ثامن رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا به آيت الله رئيسي خير بدهد كه با تصميم هاي انقلابي و قاطعش دارد با فساد مبارز واقعي ميكند....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم جناب رئیسی دو سه تا مشکلی که در مشهداتفاق افتاد مثل سکه ثامن وموسسات اعتباری و...حل کنند تو انتخابات ریاست جمهوری کلی رای بیارند....
Iran, Islamic Republic of
...
کریمی
Iran, Islamic Republic of
ازسید بزرگوار انتظار داریم به پرونده نگین غرب که ۱۸ ساله شده است هم خاتمه دهد...