چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۳
۲۲
بهزاد نبوی:

من به روحانی رأی ندادم/ تعصبی هم ندارم

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 691436
در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری رای ندادم و این تنها دوره‌ای هم بود که رای ندادم. بنابراین متوجه می‌شوید که تعصب خاصی در دفاع از دولت روحانی ندارم.
من به روحانی رأی ندادم/ تعصبی هم ندارم
به گزارش جهان نيوز، «بهزاد نبوی»، از عاملان وضع موجود و از حامیان رئیس جمهور روحانی، به تازگی در اظهاراتی گفته است: من دولت فعلی را یک دولت قدرتمند، بدون عیب و نقص نمی‌دانم.

نبوی می‌گوید: «در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری رای ندادم و این تنها دوره‌ای هم بود که رای ندادم. بنابراین متوجه می‌شوید که تعصب خاصی در دفاع از دولت روحانی ندارم».

*اظهارات نبوی و تأکید بر رأی ندادن به روحانی و قدرتمند نبودن دولت، مصداق اتمّ پشتک واروی سیاسی و به هم ریختن کافه است.

رفتاری از سوی یک جریان خاص سیاسی که با نامه‌های فدایت شوم و تکرار می‌کنم و ما تضمین روحانی هستیم، دو دوره است که مشغول حمایت از آقای روحانی و دولت اعتدالی اصلاح‌طلبان است اما اکنون که ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها آشکار شده و موسم پذیرش مسئولیت و «عذرخواهی» رسیده است؛ کسانی از معاریف آن با خونسردی ابراز می‌کنند که اساساً به روحانی رأی هم نداده‌اند!

جالب آنکه شخص بهزاد نبوی، ۲ سال قبل در یک مصاحبه گفته بود: «جمعی در فضای مجازی و به نام اصلاح‌طلب هیاهوی "پشیمانی از رای به روحانی" را مطرح کردند که مورد استقبال مخالفان ائتلاف اعتدال، میانه‌روی و اطلاح‌طلبی هم قرارگرفت، شبیه موج "عبور از خاتمی" که اواخر دوره دوم ریاست‌جمهوری او مطرح شد. شاید برخی با حسن‌نیت تصور کنند با این "اعلام پشیمانی" خرج خود را از روحانی جدا می‌کنند. حال آنکه امکان جدایی این خرج برای اصلاح‌طلبان وجود ندارد. به‌فرض شکست دولت، اصلاح‌طلبان هم شکست خواهند خورد. اصلاح‌طلبان باید تمام تلاش‌شان را کنند تا روحانی موفق شود.»

بر پایه گزارش مشرق، اظهارات نبوی و مثلاً بی‌تعصبی! او همچنین در حالی است که او نه تنها در ایام ۴ سال اول دولت رئیس‌جمهور روحانی، جرأت بیان چنین اظهاراتی را به خود نمی‌داد بلکه چندی قبل نیز طی اظهارات دیگری خطاب به اصلاح‌طلبانی که قصد عبور از روحانی را داشتند، گفته بود: چرا می‌خواهید خرج خود را از دولت جدا کنید؟

اصرار این فعال اصلاح‌طلب بر بی‌نسبتی با دولت روحانی با تناقضات دیگری هم روبروست...

او چندی قبل با دفاع از «تَکرار می‌کنم» خاتمی اظهار کرده بود: «وقتی برای رأی دادن انتخابات مجلس دهم به حوزه رأی گیری رفته بودم، می‌دیدم که در دست هیچکس تراکت و یا لیستی نیست و همه از روی تلفن همراه خود اسامی را می‌خواندند و می‌نوشتند و «تَکرار می‌کنم» آقای خاتمی که صرفاً از طریق فضای مجازی منتشر شد، آن چنان تاثیری بر مردم گذاشت که برای اولین بار یک لیست به طور کامل در انتخابات رای آورد. همه امروز می‌دانند بستن فضای مجازی برای این است که آقای خاتمی دیگر نتواند «تکرار کند»، برای این است که انحصار خط دادن به افکار عمومی فقط در دست یک طیف خاص باشد، که البته تحقق این آرزو محال است. وسایل ارتباط جمعی و فضای ارتباطی به قدری پیشرفته شده است که آدم‌ها راه‌های ارتباطی پیدا می‌کنند. این اقدامات آب در هاون کوبیدن است.»

پیشنهاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با دکتر لاریجانی و اصرار بر کم بودن اختیارات رئیس‌جمهور روحانی هم از جمله مواضع اخیر بهزاد نبوی است که مشخص نیست چگونه می‌توان آنها را با اظهارات اخیر وی جمع کرد و به تناقض نرسید!

بهزاد نبوی همچنین باید بداند که در پروژه «طلاق سیاسی از روحانی» و انکار اعتدال، مجبور است تخته پاک‌کن دست بگیرد و جملاتی مثل «اصلاح‌طلبان فدائیان دولت هستند»، «تمام کارهای روحانی قانونیست»، «ما اصلاح‌طلبان باید دست روحانی و ظریف را ببوسیم»، «روحانی از ما اصلاح‌طلبان هم بهتر کار کرده است» و «ما و روحانی یکی هستیم» را پاک کند و انکار کند که منتجب‌نیا، مرعشی، اصغرزاده، ناصری، عبدی، عارف و خانم آذر منصوری این جملات را طی ۶ سال گذشته به کرّات در ذهن افکار عمومی جامعه پمپاژ کرده‌اند.

اظهارات نبوی که به وضوح هرچه تمامتر بوی «عبور از روحانی» و «کی بود کی بود من نبودم»! از آنها به مشام می‌رسد در حالی شنیده می‌شود که مرحوم حسن شایانفر، از تحلیلگران برجسته اصولگرا و از چهره‌های شهیر روزنامه کیهان، چند سال قبل و در ایام دولت یازدهم دست اصلاح‌طلبان را خوانده بود و در یک مصاحبه تأکید کرد که یک روز صدای «عبور اصلاح‌طلبان از روحانی» را خواهیم شنید.

گفتنیست، اصلاح‌طلبان کراراً اصرار دارند که بهزاد نبوی از جمله چهره‌های پاکدست این جریان خاص سیاسی در مسائل اقتصادی است. این در حالی است که فساد سیاسی این قبیل شخصیت‌ها در قالب کردن گزینه‌های ناکارآمد به مردم و گزینه‌هایی که مشکلات اقتصادی فعلی را پدید آورده‌اند، و در ادامه عدم عذرخواهی، فرار رو به جلو و پشتک واروی سیاسی در مقابل مردم؛ هزینه‌هایی بس بیشتر، نسبت به فساد اقتصادی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
حجت
...
Iran, Islamic Republic of
واویلااااا. یعنی ممد خاتمی برای بهزاد نبوی ارزش ندارد؟ یعنی این اصلاح طلبان برای ممد خاتمی تره هم خورد نمی کنند؟ پس ممد خاتمی برای این اصلاح طلبان نقش چی را دارد؟












مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
..
م.م
Iran, Islamic Republic of
جناب سرابی وضعیت شما که مشخصه .احمدی نژادی ی ی ی ی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا به هاشمی طبا رای داده...
کاربر گرامی برای درج این قبیل نظرات ارائه منبع موثق در ذیل نظرات ضروری است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هر کسی به ایشان رای داده و از سر اعتلای جمهوری اسلامی بوده و الان مطلع شده که اشتباه کرده باید جبران کند وبا بیان اشتباه خود از خداوند آمرزش بطلبد و این مهم متوجه همه مسئولان نیز هست .
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
...
سفیر
Iran, Islamic Republic of
حالا می گید ما نبودیم. تمام مشکلات امروز مملکت دست پخت شما و امثال شما ست!!!
Iran, Islamic Republic of
...
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
سرور
Iran, Islamic Republic of
خواستم در مورد کشمیری بگذارم گفتم .... می گذارید خواستم در مورد فساد پتروپارس بنویسم گفتم .... می گذارید.هر چه فکر کردم نشد!
جدا از مواضع سیاسی وی شدیدا دگردیس است و فکر می کند با این ماله کشی ها بار دیگر خلق الله گول چپی های کارکشته را خواهند خورد.
محاله که به قالیباف و جلیلی و ولایتی و غرضی و میرسلیم رای داده باشی؛ حتما به گل های خندان رای دادی!!
Iran, Islamic Republic of
...
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا اوایل انقلاب کتابی نوشته بود ( توسط گروهکش به نام مجاهدین انقلاب ) که " ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا " نام داشت درحالیکه به ولایت فقیه هم اعتقاد نداشت !
فقط برای حذف رقیبان و رسیدن به قدرت
Iran, Islamic Republic of
علائم پیری و فرتوتی و... است!
مجید
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا تو این 6 سال نگفتی ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
حالا کمپین من رای ندادم به جای من تکرار می کنم، یا همه ۲۹ اردیبهشت، جل الخالق و علی برکت الله...