دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سرقت از چادرهای مسافران به شیوه تیغ زنی!

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 690820
رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر از دستگیری سه سارق سابقه دار خبر داد که با استفاده از تیغ موکت بری چادر های مسافران را پاره و اموال آنان را به سرقت می برد.
سرقت از چادرهای مسافران به شیوه تیغ زنی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سرگرد سیعد امیری در پی وصول چندین گزارش مبتنی بر سرقت از اموال مسافران در حوالی عوارضی تهران-قم که چادر برپا می کردند تا ساعاتی استراحت کنند، موضوع در دستور تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

در بررسی های پلیس مشخص شد سارقان با استفاده از تیغ موکت بری در ساعات ابتدایی صبح که مسافران در خواب عمیق بودند برای پاره کردن چادر و سرقت گوشی و اموال قیمتی آن ها اقدام می کردند .

اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم از چند شب گذشته آغاز شد که نهایتا بامداد امروز سه سارق جوان سابقه دار در حالی که تیغ به دست نزدیک چادر بودند دستگیر شدند که صبح امروز با دعوت مالباختگان مشخص شد همان سارقانی هستند که اقدام به سرقت می کردند.

سرگرد سیعد امیری در خاتمه اشاره کرد: متهمان در حواشی تهران سکونت دارند و در ساعات بامدادی با خودرو خود در حوالی عوارضی تردد می کردند و پس از انتخاب سوژه های خود دست به سرقت می زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *