يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

اتهام‎زنی مضحک ولیعهد عربستان علیه ایران

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 690501
ولیعهد عربستان در اظهاراتی بی‌اساس و در همراهی با آمریکا مدعی دست داشتن ایران در انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان شد.
اتهام‎زنی مضحک ولیعهد عربستان علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، «محمد بن سلمان» در مصاحبه با نشریه «الشرق الاوسط» مدعی دست داشتن ایران در انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان شده است.

ولیعهد سعودی در این مصاحبه و در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد که ایران از منافع اقتصادی ناشی از توافق هسته‌ای برای پشتیبانی تحرکات خصمانه‌اش در منطقه و حمایت از ابزار‌های هرج و مرج و تخریب بهره‌برداری کرد.

بن سلمان در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شده که ایران مسئول حمله به دو کشتی‌ای است که یکی از آن‌ها در راه برگشت به ژاپن بود.محمد بن سلمان در بخش دیگری از مصاحبه مدعی شده است که کشورش خواهان جنگ نیست.

بن سلمان همچنین امنیت سودان را برای عربستان مهم خوانده است.در حالی که پس از قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، انتقادات شدیدی علیه بن سلمان مطرح شد و بسیاری از شواهد و مدارک نشان دهنده صدور دستور قتل خاشقجی از سوی بن سلمان بود، او در این مصاحبه قتل خاشقجی را «جنایتی دردناک» توصیف کرده است.

حدود ۵ سال از ورود ائتلاف عربستان به جنگ یمن می‌گذرد و اکنون از هر زمان بیشتری انتقادات علیه ریاض به دلیل کشتار غیرنظامیان و ایجاد بزرگ‌ترین بحران انسانی در این کشور بالا گرفته است، اما با این وجود محمد بن سلمان در مصاحبه با الشرق الاوسط ادعا کرده است: ما جز خوبی برای مردم یمن نمی‌خواهیم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
99 درصد عربستان جنایتکار شماره یک عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
انگلیس جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
فرانسه جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
آلمان جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
ایتالیا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
Iran, Islamic Republic of
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است
Iran, Islamic Republic of
لعنت برترامپ
لعنت برآل سعود
لعنت برعادل الجبیر
جنایات وحشیانه عربستان و آمریکا در یمن نشان از درماندگی آنهاست
آمریکا وعربستان سعودی در برابر رزمندگان یمنی کاملا درمانده اند واز عصبانیت به هر جنایت وحشیانه ای در این کشور دست می زنند.
آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمیتوانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند و بویژه بعد از تحمل شکست خفت بار در الحدیده یمن، وحشیانه به همه جا حمله میکنند و هیچ حرمتی را نگه نمیدارند،آنها به بیمارستانها، مدارس، بازارها، مراسم عروسی وحتی اتوبوس حامل کودکان حمله کرده ودهها کودک مظلوم وبیگناه را قطعه قطعه می کنندودر این میان سکوت سازمانها ومجامع بینالمللی در مقابل این فاجعه عظیم انسانی جای تاسف دارد.
Iran, Islamic Republic of
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
عربستان دریمن مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.