کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فائزه: اصلاح طلبان در اعتراضات ۹۶ کم‌کاری کردند!

25 خرداد 1398 ساعت 14:50

بعد از مسائل و اعتراضات در دی ماه ۹۶، اصلاح طلبان همراه مردم نشدند و از اعتراضات مردم حمایتی به عمل نیاوردند!


به گزارش جهان نیوز، «فائزه هاشمی» از فعالین فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه سازندگی نوشت: «بعد از مسائل و اعتراضات در دی ماه ۹۶، اصلاح طلبان همراه مردم نشدند و از اعتراضات مردم حمایتی به عمل نیاوردند».

هاشمی در ادامه گفت: «مدیریت در ایران امروز عمدتاً براساس شایستگی نیست بلکه بیشتر براساس شاخصه‌هایی است که ارتباطی با عرصه‌های تخصصی ندارد…اصلاح طلبان در هر انتخاباتی با چالش همیشگی تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان روبرو هستند».

فائزه هاشمی تاکید کرده است که اصلاح طلبان در اعتراضات دی ۹۶ با اعتراضات مردمی همراه نشدند. با سابقه‌ای که فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ دارد، مشخص است که منظور وی از اعتراضات مردمی در دی ماه ۹۶، نه مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم، بلکه اغتشاشاتی است که برای به حاشیه رفتن مطالبات مردم، از سوی سرویس‌های امنیتی خارجی و دنباله‌های داخلی کلید زده شد.

بیشتر بخوانید:
مخالف انگ اشرافی‌گری هستم که به «بابا» می‌چسبانند
چادر حجاب برتر نیست؛ جایی مانع باشد برمی‌دارم


گفتنی است اصلاح طلبان در سال ۹۶ نسبت به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم بی اعتنا بودند ولیکن پس از آنکه عده‌ای آشوبگر با فراخوان رسانه‌های معاند به کف خیابان آمده و اعتراضات اقتصادی مردم را با شعارهای ساختارشکن و هتک حرمت به اماکن مقدس و پرچم ایران و به شهادت رساندن حافظان امنیت و تعدادی از هموطنانمان، به انحراف کشیدند، ناگهان تمام قد از آشوبگران حمایت کرده و خواستار آزادی آنان شدند.

اصلاح طلبان هیچگاه حاضر نیستند تا درباره کارنامه خود به افکارعمومی پاسخگو باشند؛ بر همین اساس «کارنامه خالی» و به عبارتی «بی عملی» خود را با جنجال سازی از «نظارت استصوابی» پنهان می‌کنند.

لازم به ذکر است که در انتخابات شوراهای شهر، پروسه نظارت استصوابی شورای نگهبان وجود ندارد. اما با اینحال می‌بینیم که اکنون بیشترین انتقادها نسبت به عملکرد شوراهای شهر و به خصوص شورای شهر اصلاح طلب تهران وجود دارد.

منبع: مشرق


کد مطلب: 690375

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/690375/فائزه-اصلاح-طلبان-اعتراضات-۹۶-کم-کاری-کردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com