يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قیمت قربانی حج تمتع ۹۸ اعلام شد

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 689637
قیمت قربانی حج تمتع ۹۸ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد و زائران خانه خدا از ۲۰ خرداد تا اول تیرماه باید نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند.
قیمت قربانی حج تمتع ۹۸ اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای قیمت قربانی حج ۹۸ را اعلام کرد که بر اساس آن زائران کشورمان می‌توانند از ۲۰ خردادماه تا اول تیرماه امسال با ورود به سامانه رزرو حج به صورت الکترونیک نسبت به پرداخت هزینه قربانی خود معادل ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) اقدام کنند.

زائران حج تمتع امسال باید دربازه زمانی تعیین شده مبلغ مورد نظر را واریز کنند تا پس از تأییدیه سیستمی، فرآیند تهیه قربانی آنان نهایی شود.

هزینه طرح قربانی برای زائران بر مبنای نرخ مصوب بانک توسعه اسلامی و برای حجاج همه کشورهای اسلامی مشارکت کننده در طرح، تعیین شده است.

همچنین، در حج امسال هر زائر فقط امکان خرید یک رأس قربانی با نرخ مصوب را دارد و چنانچه نیاز به انجام قربانی دوم یا بیشتر را داشته باشد صرفاً با هماهنگی مدیر کاروان در عربستان و با پرداخت مبلغ ۵۰۰ ریال سعودی امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش فارس، اولین‌کاروان‌حج تمتع امسال از ۱۷ تیرماه به عربستان منتقل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *