شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مرگ ٣۶ نفر در حوادث رانندگی روز جمعه

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 689500
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی24 ساعت گذشته، 36 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.
مرگ ٣۶ نفر در حوادث رانندگی روز جمعه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل آمارها در جاده‌های برون‌شهری طی شبانه روز گذشته ۲۸ نفر کشته و ۲۹۸ نفر مجروح شده؛ همچنین در درون شهرها نیز هشت نفر کشته و ۳۸۲ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بیشترین علل رخ داده حوادث رانندگی در این مدت، عدم توجه به جلو با سهم ۳۱ درصدی بوده است.وی به مهم‌ترین تصادفات شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شهر قم ۲ نفر کشته شدند که علت این حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ رحمانی افزود: حوالی ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۹۱ محور اسدیه نخواب فرعی دره‌چرم استان خراسان جنوبی در پی واژگونی یک دستگاه وانت پیکان ۷ نفر مجروح شدند که به علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

این مقام ارشد راهور ناجا گفت: همچنین حوالی ساعت ۵۰ دقیقه بامداد یکشنبه در کیلومتر ۱۵ محور هراز در استان مازندران در پی تخطی از سرعت مطمئنه یک دستگاه وانت نیسان و برخورد آن با اتوبوس (مان) یک تن مجروح شدند.

وی از حریق یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ محور بردسکن سبزوار در استان خراسان رضوی خبر داد و خاطرنشان کرد : این حادثه که در ساعت ۴:۳۰ بامداد یکشنبه به دلیل نقص فنی رخ داد بدون تلفات بود و کشته و مجروحی نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *