شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

حضور جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 688555
ورزشکاران و پیشکسوتان جامعه ورزش ایران همانند سال‌های گذشته هم پای دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.
حضور جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس
به گزارش جهان نيوز، راهپیمایی روز جهانی قدس، هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در دفاع از مردم و کشور فلسطین برگزار می‌شود. ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش ایران همانند سال‌های گذشته در روز جهانی قدس کنار مردم مطلوم فلسطین هستند.

مسئولان وزارت ورزش از جامعه ورزش برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

بیانیه وزارت ورزش و جوانان:
جامعه ورزش و جوانان برای راهپیمایی روز جهانی قدس و حماسه آفرینی دیگر آماده خواهد شد. با توجه به لزوم انسجام، هم صدایی و یکپارچگی ملی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و با توجه به اهمیت، نقش و جایگاه جامعه ورزش در رویداد‌های سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی شایسته است برنامه ریزی لازم برای حضور ورزشکاران، مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در روز جهانی قدس در روز جمعه دهم خردادماه انجام شده است. با این توضیح تجمع جامعه ورزش و جوانان در میدان فلسطین و زمان تجمع راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح است.

بیانیه کمیته ملی المپیک:
بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل‌های مسلمانان و مؤمنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین‌های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمنان اسلام و ارزش‌های راستین الهی است اماهرگز از آرمان‌های حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه، ایثار و شهادت است.

ملت بزرگ و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم در صفوفی یکپارچه و بهم پیوسته همچون سال‌های گذشته به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمان‌های امام عزیزخود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست نخواهند کشید. روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن روحی تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با مشارکت در آن فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.

فدراسیون نابینایان وکم بینایان:
قشر‌های مختلف مردم سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر همبستگی خود را در حمایت از فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس فدراسیون ورزش‌های نابینایان وکم بینایان با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام حمایت همه جانبه از مردم فلسطین، انزجار قلبی خود را از صهیونیست‌ها و اربابان و ایادی آن‌ها ابراز می‌کنند چرا که بر این باورند روز قدس، روز حیات اسلام، روز بسیج اسلامی، روز اعلام همبستگی بین المللی و تلاش برای نجات قدس است.

فدراسیون بسکتبال:
جامعه بسکتبال ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با ملت شریف ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ و حماسی خواهند داشت.

فدراسیون سوارکاری:
فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

خانواده بزرگ، سوارکاری کشورمان همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند و با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.»

وعده ما جمعه دهم خرداد ۹۸، میدان فلسطین ساعت ۱۰:۳۰

فدراسیون اسکیت:
روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی خواهی و حق طلبی تبدیل کردند.

این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که قریب به ۷۰ سال از حیات ننگین خود، منشاء قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را سبب شده است.

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که در صدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

ملت شریف ایران افتخار پیشگامی در دفاع از فلسطین مظلوم را دارند و در روز قدس امسال نیز همپای تمامی مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف به پا خواهند خواست و بار دیگر حقانیت آرمان فلسطین را فریاد خواهند زد.

فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

جامعه بزرگ، ورزشی و ارزشی اسکیت کشورمان همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند و با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.»
تجمع جامعه ورزش و جوانان برای راهپیمایی، میدان فلسطین و زمان تجمع ساعت ١٠:٣٠ صبح روز جمعه ١٠ خرداد ماه می‌باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *