دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تاکید بولتون بر برگزاری مذاکرات با کره شمالی

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 687852
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از تمایل واشنگتن در انجام مذاکرات مجدد با کره شمالی خبر داد.
تاکید بولتون بر برگزاری مذاکرات با کره شمالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، مشاور امنیت ملی کاخ سفید شنبه از تمایل واشنگتن در مذاکرات مجدد با کره شمالی خبر داد.به نوشته خبرگزاری «یونایتدپرس اینترنشنال» «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید اظهار داشت که کشورش خواستار برگزاری مجدد گفت‌وگوها با کره شمالی است.

وی این سخنان را در گفت‌وگو با خبرنگاران در توکیو، پایتخت ژاپن و در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به این کشور بیان کرد.مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز شنبه همچنین اعلام کرد که آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

این اولین باری نیست که یکی از مقام‌های ارشد آمریکا در خصوص برنامه موشکی و اتمی کره شمالی ابراز نگرانی می‌کند. پیش از این نیز، مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که موشک‌های به تازگی آزمایش شده از سوی کره شمالی که بسیار شبیه به موشک‌های «اسکندر» ساخت روسیه هستند، می‌توانند از سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا حاضر در منطقه عبور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *