دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ورود دادستانی به ماجرای تصادف جنجالی

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 687202
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: دادستان محترم باید به این قضیه ورود کند و افرادی که چنین اظهارات جسورانه و بی باکی را مطرح می کنند شدیدا مجازات کند.
ورود دادستانی به ماجرای تصادف جنجالی
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به تصادف اخیری که در اصفهان منجر به فوت یکی از هموطنان کشورمان شد و صحبت های  یکی از خاطیان این تصادف که گفته بود کشتم که کشتم، دیه اش را میدهم، اظهار داشت: دادستان محترم باید به این قضیه ورود کند و افرادی که چنین اظهارات جسورانه و بی باکی را مطرح می کنند شدیدا مجازات کند.

وی ادامه داد: کسانی که موجب قنل افراد می شوند ضمن پرداخت دیه، مجازات عمومی هم می شوند که باید از سوی دادگاه و قاضی محکوم شوند.

نوروزی تصریح کرد: قانون باید با سرعت و دقت بیشتر و تعیین مجازات قطعی افراد خاطی را بر سر جای خود بنشاند. اگر نیروی راهنمایی و رانندگی و دستگاه قضایی مان به جد به این موضوع ورود کند دیگر شاهد وقوع چنین مسائلی نخواهیم بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *