دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مصدومیت تکاوران درآبادان صحت ندارد /لزوم برخورد باعوامل انتشارخبر

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 685859
مهر نوشت: در پی انتشار خبر مصدومیت هشت تکاور نیروی دریایی، فرمانده پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر این خبر را کذب محض خواند.
مصدومیت تکاوران درآبادان صحت ندارد
به گزارش جهان نيوز، ناخدا یکم جلیل مقدم در تماسی با فرماندار آبادان ضمن اعلام کذب بودن این خبر گفته است:مینی بوس از جاده خارج شد اما تمام تکاوران در صحت و سلامت هستند و لذا از فرماندار آبادان انتظار دارم با توجه به نادرست بودن این خبر که جامعه را ملتهب کرده است، دستور برخورد جدی با مسبب آن را صادر کنند.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این باره گفت: این موضوع را با ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان در میان گذاشته ام و موضوع در دست بررسی است.

زین العابدین موسوی افزود: در صورت صحت نداشتن خبر فوق، رئیس فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان اعلام کننده این خبر مواخذه و از سمتش عزل خواهد شد.

صبح امروز برخی خبرگزاری‌ها خبری را با عنوان «هشت تکاور نیروی دریایی در واژگونی خودرو در آبادان مصدوم شدند» منتشر کردند که از سوی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر تکذیب شد.

رئیس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در این باره به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه خبر منتشر شده طبق روال مرسوم از جانب این روابط عمومی انجام نشده است.

حسین کاید خورده افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که خبر از سوی روابط عمومی اورژانس در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده شده و در این میان هیچ گفتگویی با شهرام مقام رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از سوی هیچ خبرگزاری انجام نشده است.

به گفته وی به دلیل انتشار خبر فوق که سبب بروز جو التهاب در سطح منطقه شده است مسئول روابط عمومی اورژانس توبیخ و از سمتش برکنار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *