شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سرنگونی ۱۲ موشک شلیک شده به پایگاه حمیمیم

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 685490
منابع روسی از نابودی موشکهایی که تروریستها با آن قصد داشتند که پایگاه حمیمیم در سوریه را هدف قرار دهند، خبر دادند.
سرنگونی ۱۲ موشک شلیک شده به پایگاه حمیمیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیاالیوم، ویکتور کوبچیشن رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد: گروههایتروریستی که در منطقه کاهش تنش در ادلب هستند امروز تلاش کردند که پایگاه حمیمیم را هدف قرار دهند. گروههایکتائب ارض الباب و کتائب جیل بوطمه امروز در ساعت ۱۵:۱۵ تلاش کردند که پایگاه حمیمیم را از داخل منطق کاهش تنش ادلب هدف قرار دهند و ۱۲ موشک به سوی پایگاه شلیک کردند که همه موشک‌ها با سامانه دفاع هوایی مستقر در پایگاه منهدم شد.

وی افزود: نیروی هوا فضای روسیه و توپخانه ارتش سوریه مناطقی که تروریست‌ها از آنها به پایگاه شلیک کرده بودند را هدف قرار دادند و ادوات تروریست‌ها را منهدم کردند.

شایان ذکر است که قبلاً نیز مرکز آشتی روسی در سوریه اعلام کرده بود که سامانه‌های روسی همه موشک‌هایی کهگروههای تروریستی به پایگاه حمیمیم شلیک کرده بودند و تعداد آنها ۲۷ موشک بود را سرنگون کرده است.

در بیانیه این مرکز آمده است: سامانه دفاعی پانتسیر و تور، ۲۷ موشک را سرنگون کرده و هیچ موشکی به پایگاهحمیمیماصابت نکرده است.

مرکز حمیمیم تاکید کرد: همه موشک اندازهای تروریست‌ها در منطقه الزاویه واقع در داخل منطقه کاهش تنش ادلب که از آنجا به سوی پایگاه حمیمیم شلیک شده بود رصد و از سوی جنگنده‌های روسی و توپخانه سوریه منهدم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *