يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حماس: معامله قرن را زیر پا می‌گذاریم

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 685041
دکتر «اسماعیل رضوان» تاکید کرد که نوار غزه برای دشمن یک لقمه شیرین محسوب نمی‌شود و پیام ما به اشغالگران موشک جواب موشک و خون در برابر خون است.
حماس: معامله قرن را زیر پا می‌گذاریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با وجود تداوم حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه اما مقاومت فلسطین تاکنون ضربات سهمگینی را بر پیکره متجاوزان وارد کرده است.

طبق آخرین اخبار، از روز گذشته تاکنون قریب به ۵۰۰ موشک از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف اراضی اشغالی شلیک شده است. رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی برای حفظ آبروی این رژیم از انتشار اماکنی که توسط موشک‌های مقاومت هدف قرار گرفتند، امتناع می‌ورزند.

در همین رابطه خبرنگار برای بررسی تحولات و درگیری‌های اخیر رژیم صهیونیست و مقاومت فلسطین با دکتر «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش حماس فلسطین گفتگو کرده است که شرح آن از نظر می‌گذرد.

*علت حملات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه و پیام شما خطاب به سران رژیم اسرائیل چیست؟
ما از همین رسانه اعلام می‌داریم که مسئولیت پیامدهای تمامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه شهروندان و کودکان و زنان برعهده این رژیم است و این جنایت‌ها هرگز بدون پاسخ نمی‌ماند.

مقاومت عنوان پاسخ و واکنش به جنایت‌های اخیر این رژیم علیه فلسطینیان است. از سوی دیگر درود خود را به مقاومت قهرمان و دلیر و اتاق عملیات مشترک مقاومت می‌فرستیم.

*واکنش و آمادگی مقاومت فلسطین در برابر حملات صهیونیست‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
مقاومت به حملات اشغالگران و جنایت‌های آنها واکنش و پاسخ داد و بدین صورت بر موازنه بازدارندگی در برابر این رژیم اشغالگر و صهیونیست تاکید کرد. نوار غزه برای دشمن یک لقمه شیرین محسوب نمی‌شود و مقاومت شمشیر و سپر بازدارنده و واقعی برای ملت فلسطین است.

مردم فلسطین نیز امروز پیرامون مقاومت گرد آمده و آن را در آغوش گرفته اند. بنابراین باید بر این مقاومت و مردم فلسطین که آن را در آغوش گرفته اند، درود فرستاد.

پیام آشکار به اشغالگران این است که موشک جواب موشک، خون جواب خون و کشتار جواب کشتار و ویران سازی هم پاسخ ویران سازی است. خطاب به صهیونیست‌ها اعلام می‌داریم که جنایت‌هایتان بدون حساب و پاسخ نمی‌ماند و اشغالگران باید درک کنند که زمان شکست و کشتار و حمله به شهروندان بدون پاسخ دادن مقاومت گذشته است. امروز مقاومت برای پاسخ دادن و واکنش نشان دادن به حملات رژیم صهیونیستی آماده است.

*حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها در حملات اخیر را چگونه تحلیل می‌کنید؟
خطاب به دولت آمریکا که از حملات صهیونیست حمایت می‌کند، تاکید می‌کنیم که مسئول جنایت‌های اشغالگران علیه مردم فلسطین است.

*مقاومت فلسطین چه پاسخی به مجریان پروژه موسوم به معامله قرن دارد؟
اعلام می‌کنیم که معامله قرن زیر پاهای ما قرار خواهد گرفت و تمامی پروژه‌ها و نقشه‌ها علیه فلسطین و امت شکست خواهد خورد. زیرا مقاومت عنوان و هدف است و ما از طریق راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره و تداوم مقاومت مسلحانه با پروژه معامله قرن مقابله خواهیم کرد.

اشغالگران فقط زبان زور را می‌فهمند و پیام مقاومت روشن است؛ تا زمانی که تجاوزات ادامه یابد، مساحت درگیری نیز گسترش خواهد یافت تا پایه‌های رژیم صهیونیستی متزلزل گردد.

خطاب به اشغالگران می‌گوئیم که تنها راه تو متوقف کردن این تجاوزات و حملات و رفع محاصره کامل و بدون شرط و محدودیت از نوار غزه است. تمامی پروژه‌ها حتی معامله قرن و یا الحاق کرانه باختری به شهرک‌های صهیونیست نشین ناکام خواهد ماند.

*پیامتان به حامیان مقاومت در شرایط کنونی چیست؟
ما مقاومت را تا زمان آزادسازی قدس و مسجدالاقصی ادامه خواهیم داد و به تمامی حامیان مقاومت فلسطین به ویژه ایران که همیشه پشتیبان ما بوده است، درود می‌فرستیم.

امروز مقاومت بینی اشغالگران را به خاک مالیده و به همه نیروهای مقاومت درود می‌فرستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *