يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

ترامپ به دنبال اخراج مهاجران کم‌درآمد

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 684714
سندی که خبرگزاری رویترز به آن دست یافته نشان می‌دهد دولت ترامپ به دنبال اخراج گروهی از مهاجران کم‌درآمد دارای اقامت دائم در آمریکا است.
ترامپ به دنبال اخراج مهاجران کم‌درآمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال تغییر در سیاست‌های مهاجرتی این کشور و تسهیل روند اخراج آن دسته از ساکنان دارای اقامت دائم در آمریکا است که  برای گذران امور از مزایای عمومی استفاده می‌کنند. 

خبرگزاری رویترز نوشت این اقدام بخشی از سیاست‌های دولت ترامپ برای محدود کردن مهاجرت اقشار کم‌درآمد به آمریکا است. 

پیش‌نویس سندی از وزرت دادگستری آمریکا که به رویت رویترز رسیده نشان می‌دهد دولت ترامپ قصد دارد ملاک اخراج افراد را استفاده از امتیازهای عمومی قرار داده و بدین ترتیب، دایره مهاجران مشمول اخراج را گسترده‌تر کند.

دولت ترامپ در این سند فقط به آن دسته از ساکنانی که برای امرار معاش وابسته‌اند بسنده نکرده و گفته مهاجرانی که از دولت پول نقد، بسته‌های غذایی، کمک‌هرینه‌های اسکان و کمک‌هزینه‌های درمانی دریافت کرده‌اند مشمول طرح اخراج قرار می‌گیرند. 

رویترز نوشته این طرح در مراحل اولیه است و هنوز معلوم نیست که به سیاست رسمی ترامپ تبدیل شود، اما گام برداشتن به سوی آن بخشی از سیاست‌های دولت ترامپ برای محدود کردن مهاجرت قانونی به آمریکا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داعش پیاده نظام واشنگتن درسراسرجهان است.
Iran, Islamic Republic of
کلیپ/ کودتای آمریکایی در ونزوئلا

14 ارديبهشت 1398 ساعت 16:24

کودتای آمریکایی در ونزوئلا