چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نقش پر رنگ استرس در زندگی آمریکایی‌ها

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 683899
بر اساس یک بررسی جدید، آمریکایی‌ها در میان منفی نگرترین مردم در کره زمین جای دارند.
نقش پر رنگ استرس در زندگی آمریکایی‌ها
به گزارش جهان نيوز،  بررسی جدید مؤسسه "گالوپ" در خصوص شرایط عاطفی حاکم بر جهان نشان می‌دهد 55 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند در سال 2018 استرس فراوانی را تحمل کردند. این در حالی است که متوسط سطح تحمل جهانی استرس 35 درصد است. در این طبقه‌بندی که به بررسی 143 کشور می‌پردازد، آمریکا یکی از بدترین رتبه‌ها را در اختیار دارد.

از این حیث تنها 3 کشور یونان (59 درصد سطح استرس)، فیلیپین (58 درصد سطح استرس) و تانزانیا (57 درصد سطح استرس) از آمریکا پیشی گرفته اند. جالب اینجاست که در این رده‌بندی، 3 کشور ایران، آلبانی و سری‌لانکا رتبه‌ای همانند آمریکا را در اختیار دارند.

بر اساس این بررسی، 45 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند نگرانی‌های فراوانی دارند و 22 درصد از آن‌ها (بیش از 1 نفر از هر 5 آمریکایی) می‌گویند بسیار عصبانی می‌شوند.
بنا بر اعلام گالوپ، اقتصاد عامل این سطح از منفی‌نگری نیست؛ چرا که آمریکایی‌ها در زمان رکود بزرگ اوایل قرن بیستم، کمتر منفی‌نگر بودند.

"جان کلیفتون" -- یکی از مدیران ارشد گالوپ -- در این خصوص می‌گوید: «پاسخ به این پرسش که آیا پول واقعاً می‌تواند خوشبختی بخرد هنوز کاملاً قابل درک نیست. اما این گزارش به متفکران بین‌المللی کمک می‌کند دریابند چه کسانی در نقاط مختلف جهان از بهترین و بدترین سطح زندگی برخوردارند.»

منبع:العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *