کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحویل ۱۰ هکتار زمین به مردم سیل زده معمولان

8 ارديبهشت 1398 ساعت 11:10

نبیان با اشاره به تلاش وزارت راه برای بازسازی مناطق سیل زده گفت: حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن؛ علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن استان لرستان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن آسیب‌های وارد شده به مردم لرستان انجام خواهد داد. قبل از حضور در لرستان تمهیدات انجام شد و حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.


نبیان افزود: بحث تفکیک زمین‌ها انجام شده و بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته از فردا بحث عملیات اجرایی و پس از آن تحویل به مردم معمولان انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در دیدار با استاندار لرستان و معاونانش به بررسی آمار دقیق واحدهای مسکونی  تخریب شده در حریم و بستر رودخانه پرداختیم و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وی  همچنین با حضور در محل اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان و در دیدار با مدیرکل و معاونان این اداره کل ضمن بررسی میزان اراضی مناسب برای احداث مسکن سیل زدگان استان، گفت: حدود ۶.۵ هکتار زمین نیز در خرم آباد تحویل داده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 683768

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/683768/تحویل-۱۰-هکتار-زمین-مردم-سیل-زده-معمولان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com