جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تحویل ۱۰ هکتار زمین به مردم سیل زده معمولان

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 683768
نبیان با اشاره به تلاش وزارت راه برای بازسازی مناطق سیل زده گفت: حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.
تحویل ۱۰ هکتار زمین به مردم سیل زده معمولان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن؛ علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن استان لرستان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن آسیب‌های وارد شده به مردم لرستان انجام خواهد داد. قبل از حضور در لرستان تمهیدات انجام شد و حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

نبیان افزود: بحث تفکیک زمین‌ها انجام شده و بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته از فردا بحث عملیات اجرایی و پس از آن تحویل به مردم معمولان انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در دیدار با استاندار لرستان و معاونانش به بررسی آمار دقیق واحدهای مسکونی  تخریب شده در حریم و بستر رودخانه پرداختیم و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وی  همچنین با حضور در محل اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان و در دیدار با مدیرکل و معاونان این اداره کل ضمن بررسی میزان اراضی مناسب برای احداث مسکن سیل زدگان استان، گفت: حدود ۶.۵ هکتار زمین نیز در خرم آباد تحویل داده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *