يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

۱۵ تیم پزشکی به پلدختر اعزام شد

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 679928
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۱۵ تیم‌ پزشکی به‌وسیله ۵ فروند بالگرد به مناطق فاقد دسترسی شهرستان پلدختر اعزام شد.
۱۵ تیم پزشکی به پلدختر اعزام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیمٰ سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا  در خرم‌آباد اظهار داشت: باهمت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و اورژانس هوایی، 15 تیم پزشکی به‌وسیله پنج فروند بالگرد به شهرستان پلدختر اعزام شد.

وی افزود: این تیم‌های پزشکی که شامل متخصص، پزشکان عمومی، ماما،  پرستاران، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه، دارو یار و وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز است به مدت 4 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه تیم‌ها در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می‌کنند عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشارخون به‌صورت رایگان به اهالی مناطق پلدختر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت به لحاظ پزشکی و درمانی و با توجه به استقرار تیم‌های درمانی قابل‌قبول است، دانشگاه علوم پزشکی، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، الشتر و بیرانشهر در اعزام این تیم‌ها حمایت و پشتیبانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *