دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

رتبه بندی در معیشت معلمان اثر گذار است

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 678128
نماینده مجلس گفت: مجلس ردیف اعتباری برای رتبه بندی در نظر گرفته و در کمیسیون تلفیق تصویب شده است. همین نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده ایم و رتبه بندی تا حدودی در معیشت فرهنگیان اثرگذار است.
رتبه بندی در معیشت معلمان اثر گذار است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، احمدی لاشکی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته از شبکه آموزش سیما پخش شد، در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات معیشتی معلمان گفت: مجلس دارد تلاش می‌کند. مجلس دهم به جد به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبتی دارد.

وی افزود: ما در بودجه سال ۹۸ از اخذ مالیات از آستان قدس رضوی، شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح و اجازه چاپ اوراق مشارکت هزار میلیاردی برای کمک به آموزش و پرورش را شاهد هستیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منصفانه بگوییم مجلس دهم، همراه ترین مجلس با آموزش و پرورش بوده و در حوزه نوسازی مدارس، با توجه به افزایش اعتبارات، سال خوبی را خواهیم داشت، بیان کرد: اما باید معیشت معلمان را هم ببینیم.

لاشکی افزود: درست است برای رتبه بندی در بودجه، رقم در نظر گرفته شده دو هزار میلیارد بیشتر نیست.‌مجلسردیف اعتباری برای رتبه بندی در نظر گرفته و در کمیسیون تلفیق تصویب شده است. همین نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده ایم و رتبه بندی تا حدودی در معیشت فرهنگیان اثرگذار است. این همراهی‌ها که در مجلس خوب بوده و امید است از سوی دولت هم همراهی را شاهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *