يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

افزایش ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری تهران

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 676195
رئیس شورای شهر تهران گفت با توجه به تغییرات صورت گرفته در لایحه بودجه شهرداری بودجه این نهاد از ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
افزایش ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، محسن هاشمی در پایان صد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بخش درآمدی بودجه سال 98 شهرداری تهران با پیشنهاداتی که توسط اعضای شورای شهر تهران ارائه شد، به پایان رسید و یکی از اعضای شورای شهر پیشنهادی را مبنی بر افزایش 200 میلیارد تومانی بودجه فرهنگی و اجتماعی شهر تهران را داد که این پیشنهاد با 12 رای به تصویب رسید.

وی تصریح کرد:‌ در این ارتباط موافقین و مخالفین این پیشنهاد نظرات خود درباره افزایش بودجه فرهنگی شهر تهران به 1200 میلیارد تومان را مطرح کردند و این موضوع موجب شد که یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران به پیشنهاد مطرح شده انتقاد و مخالفت جدی داشته باشد ولی در نهایت با پادرمیانی چند تن از اعضای شورای شهر این موضوع ختم به خیر شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هماکنون بودجه سشهردرای تهران در سال  98،  18 هزار و 200 میلیارد تومان است که با توجه به آخرین تغییرات این بودجه به حدود 18 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافته و سایر بخشهای بودجه‌ای از جمله سازمانها و شرکتهای زیرمجموعه شهرداری تهران از فردا صبح مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هاشمی تصریح کرد: البته در جلسه امروز طرح دو فوریتی برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری محلات در صحن شورا مطرح شد که دو فوریت آن به تصویت اعضا قرار گرفت و امیدواریم تا پایان تیر98، انتخابات شورایاری‌ها در چهارمین دوره برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *