دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

آموزش سربازان آفریقایی جهت کشتارجمعی توسط اسرائیل

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 675969
براساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم به نیروهای محلی در بیش از ده کشور آفریقایی آموزش نظامی می دهند، اقدامی که در راستای کشتار جمعی می باشد.
آموزش سربازان آفریقایی جهت کشتارجمعی توسط اسرائیل
به گزارش چهان نیوز به نقل از ایرنا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: افسران اسرائیلی در حال آموزش کراو ماگا (سیستم رزمی ابداعی ارتش رژیم صهیونیستی)، عملیات آزادسازی گروگان و مبارزه شهری به سربازان تانزانیایی هستند و همکاری نظامی فزاینده میان این رژیم با کشورهای آفریقایی وجود دارد.

تارنمای روزنامه 'تایمز آو اسرائیل' بنا به گزارش 13 تلویزیون رژیم اسراییل نوشت: ارتش اسرائیل با کشورهای اتیوپی، رواندا، کنیا، تانزانیا، مالاوی، زامبیا، آفریقای جنوبی، آنگولا، نیجریه، کامرون، توگو، ساحل عاج و غنا در حال همکاری است.

این گزارش مدعی است که یک هیات از مقامات صهیونیست به کشورهای آفریقایی سفر کرده و درخواست های همکاری بیشتر از سوی این کشورها را بررسی کرد.

نظامیان صهیونیست در کشتار جمعی تخصص ویژه دارند چراکه سال هاست در حق ملت مظلوم فلسطین انواع جنایت را اعمال می کنند.

سازمان ملل اخیرا گزارش هایی را برای محکومیت این رژیم در چهلمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به دلیل جنایت علیه بشریت از سوی نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ارائه کرده است.

در این گزارش آمده است: این مساله (جنایت) با اقدامات وزارت خارجه، ارتش اسرائیل، موساد و سرویس امنیت داخلی اسراییل (شین بت) برای افزایش همکاری ها با آفریقا همراه است. 

حضور مقامات ارشد نظامی صهیونیست در آفریقا می تواند ظهور درگیری ها و آشوب هایی را در این قاره به همراه داشته باشد. 

گزارش های اخیر نشان می دهد که یک فرمانده بازنشسته صهیونیست به نام 'اسرائیل زیو' 150 میلیون دلار سلاح به دولت و مخالفان در سودان جنوبی فروخته است، که در جنگ داخلی این کشور 400 هزار کشته داشته است. 

به نوشته 'تایمز آو اسرائیل'، اسرائیل همچنین اخیرا 'اویزر سگال' را به عنوان اولین نماینده نظامی در آفریقا طی چندین دهه گذشته انتخاب کرده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
United Arab Emirates
۶۶ سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین مظلوم

تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
اکنون نزدیک به 66 سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می گذرد. اشغال سرزمین حاصلخیز فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبتی است که درتاریخ معاصر با دسیسه استعمار برامت اسلامی وارد شده است. تاکنون صهیونیست ها توانسته اند بیش از 80 درصد از مساحت سرزمین های فلسطینی را به اشغال خود درآورند. هدف از اشغال این سرزمین استراتژیک در کنار دریای مدیترانه انتقال مشکل یهودیان از اروپا به سرزمین های اسلامی و پیشگیری از تاسیس حکومت های قدرتمند مسلمان در خاورمیانه بوده است که براساس یک طرح چند جانبه و پـیچیده از سوی قدرت های استعمارگر به مرحله اجرا در آمده است. هدف دیگری که آمریکا پس از تاسیس این رژیم دنبال کرده است استفاده از فضای فلسطین اشغالی به عنوان مهمترین پایگاه نظامی خود در خاورمیانه بوده است. تا بتواند از طریق آن به طور مرتب کشورهای خاورمیانه را تحت فشار سیاست های خود درآورده و یا سرنوشت آنها را به دست گیرد. در سال 1948، در قلب جهان اسلام و در مرکز حضور ادیان الهی و بروز و طلوع ادیان ابراهیمی رژیمی متولد شد که همگان باور داشتند این حرکت حساب‌شده به خودی خود نمی‌تواند بوجود آمده باشد، بلکه این توطئه شوم در سایه کمک‌های ابرقدرت‌های آن روز شکل گرفت تا همانگونه که بعد‌ها و در سالیان سال تمامی جهانیان شاهد بودند، این موجود مصنوعی با مساعدت اجباری و اختیاری همان‌ها به غولی تبدیل شود که هیکل بزرگ و پوشالی برایش نمایش داده شود ولی در درون خود دچار هزاران مشکل باشد. امروز که 66 سال از آن واقعه شوم یعنی بنیانگذاری دولت صهیونیسم در قلب کشورهای اسلامی به دست امپریالیسم پیر انگلیس می‌گذرد، همگان بر این باورند که این حرکت مزدورانه دولت بریتانیا نه از سر اجبار و ناچاری صرف، بلکه تا حدودی با اهدافی عجین گشته که فقط کسانی آن را درک می‌کنند که با دوران حیات نفرت‌‌بار یهودیان در اروپا پس از قرون وسطی آشنایی کامل داشته و نقش مخرب، تأثیرگذار و بر هم زننده آنها را در محاسبات سیاسی و اقتصادی می‌دانند. بنابراین ملت بزرگ اسلامی نبایستی در برابر ظلمی که به صورت روزانه از سوی دشمن سفاک و جنایتکار بر ملت فلسطین بکار می رود بی تفاوت و ساکت بمانند و می باید مردم جهان در کنار دردها و رنج ها و غم های جانکاه فلسطینیان قرار گیرند و به طور مرتب به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین بپردازند. اگر همه با هم باشند و هر کدام یک سطل آب بریزند همان گونه که امام خمینی فرمود اسرائیل را آب خواهد برد.
بابائی
United Arab Emirates
صهیونیسم به گواهی اسناد تاریخی از اروپا شروع و با حمایت انگلیس در فلسطین حضور یافت و در ابتدا با خرید مقداری زمین و اموال غیرمنقول که بدو امر طبیعی می‌نمود خیلی سریع اهداف استعماری خود را آغاز کرد و شاید اولین کسانی که در مقابل این گروه ایستادند، خود یهودیان فلسطینی باشند. (البته شایان ذکر است که با توجه به اسناد موجود کم تر از دو درصد از فلسطینیان که عمدتا هم یهودی بودند، زمین های خود را به آن ها فروختند و بقیه سرزمین فلسطین با زور نظامی و حمایت ابرقدرت ها از صهیونیست ها اشغال شده است) صهیونیست‌ها از همان ابتدای ورود به سرزمین مقدس و دیگر نواحی فلسطین با ممانعت و مقاومت یهودیان و مسلمانان فلسطینی روبرو گشته‌اند و لیکن حمایت‌های همه جانبه و بویژه نظامی انگلیس از این فرقه سیاسی باعث شد تا به تدریج عنان قدرت بخش‌هایی از فلسطین به دست این میهمانان ناخوانده بیافتد. چنانچه به گواهی تاریخ و اسناد معتبر بین‌المللی در سال 1937 جمعیت اندک صهیونیستی با همکاری آمریکایی‌ها دست به مطالعه عمیق و وسیع درباره منابع زیرزمینی بویژه حوزه هیدروپلتیک (منابع زیرزمینی) منطقه خاورمیانه عربی زده و در نتایج خود چنین برآورد نمودند که علاوه بر فلسطین باید به لبنان و سوریه و اردن نیز در راستای اهداف استعماری برای دوران بعد دست‌اندازی شود تا با دست‌گیری منابع غنی منطقه فضای کافی برای ورود یهودیان سراسر دنیا آماده و مهیا گردد و بالاخره این کشمکش‌ها بین مردم فلسطین (ساکنان بومی) و مهاجرین اروپایی و آمریکایی چندان تداوم یافت تا آنکه در سال 1947 در یک اقدام غیرمعمول و متناقض با اصول و حقوق بین‌المللی جامعه ملل (به نام قبلی سازمان ملل فعلی) بدون هیچ نظرخواهی و رفراندوم از ملت‌ها و کشورهای مورد نظر این سرزمین را به سه قسمت (فلسطینی‌ -‌ یهودی ‌-‌ بی‌طرف و بین‌المللی) تقسیم نمود و نام آن را طرح تقسیم فلسطین نهاد.
برخی جنایات رژیم جعلی صهیونیستی
بابائی
United Arab Emirates
در روز 29/10/1956 کفر قاسم دهی نزدیک شهر قلقیلیه در فلسطین هدف حمله نیروهای صهیونیستی قرار گرفت. در این حمله که در ساعت 5 عصر و هنگام بازگشت اهالی ده از مزارع صورت گرفت 49 نفر کشته شدند . این کشتار با شعار «‌بدون عاطفه باش تا خدا رحمتت کند» به وقوع پیوست.
9- کشتار حانین:
نیروهای اسرائیلی در 26 نوامبر سال 1967 بعد از حدود 3 ماه از محاصره روستای حانین در لبنان وارد این روستا شدند و اقدام به قتل ساکنان با تبر کردند. همچنین منازل را آتش‌زده و آنها را با خاک یکسان کردند . کشتار یارین در این کشتار که در سال 1974 به وقوع پیوست نیروهای اسرائیلی پس از ورود به شهر کوچک یارین در لبنان 17 منزل را ویران و 9 نفر را به قتل رساندند .
10- کشتارعیترون:
عیترون نام شهری کوچک در جنوب لبنان است. این شهر در سال 1975 بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده توسط نیروهای اسرائیلی شاهد کشته شدن 9 کودک بود .
11- کشتار بنت جبیل:
در سال 1976 نیروهای اسرائیلی پنجشنبه بازار شهر کوچک بنت جبیل در لبنان را بمباران کردند. این بمباران منجر به کشته شدن 23 و زخمی شدن 30 نفر شد .
12- کشتار اوزاعی:
در سال 1978 نیروهای هوایی اسرائیل واحدهای مسکونی و موسسات تجاری منطقه اوزاعی در نزدیکی بیروت را هدف قرار دادند. در این حادثه 26 نفر کشته و 30 واحد مسکونی کاملا ویران شد .

13- کشتار راشیا:
در سال 1978 توپخانه اسرائیل 15 لبنانی را که به سمت کلیسای شهر کوچک راشیا روانه بودند به قتل رساند .

14- کشتار کونین:
نیروهای اسرائیلی در سال 1978 ده کونین در لبنان را مورد هدف قرار داد. در این حمله 29 نفر که اکثرا کودک بودند، کشته شدند .
15- کشتار عدلون:
در سال 1978 کماندوهای اسرائیلی مستقر در ساحل عدلون در لبنان 20 نفر از افرادی را که در 2 ماشین در حال حرکت بودند هدف قرار داده و به قتل رساندند .
بابائی
United Arab Emirates
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آلمان جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عرستان جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امارات جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست بحرین جنایتکارشماره یک درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکارشماره یک درکاراست.