يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱۵

واکنش بنیامین نتانیاهو به استعفای ظریف

سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 674697
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به استعفای محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان واکنش نشان داد.
واکنش بنیامین نتانیاهو به استعفای ظریف
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به استعفای «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این پست توئیتری ادبیات سخیفی را در واکنش به استعفای وزیر خارجه کشورمان به کار برد و با گستاخی نوشت: «ظریف رفت .. به درک!»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهای واهی خود علیه ایران مدعی شد: تا من در راس قدرت هستم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
یگانه
Iran, Islamic Republic of
...
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فرداست که روزنامه های اصلاح طلب بنوسند کیهان با نتانیاهو هماهنگ و موافق است
محمد ب
Iran, Islamic Republic of
من هم خوشحالم ...
Iran, Islamic Republic of
موافقم به درک اسفل و السافلین اسفل السافلین کجاست؟ ...
Iran, Islamic Republic of
وَ التِّينِ وَ الزَّيْتُونِ «1» وَ طُورِ سِينِينَ «2» وَ هذَا الْبَلَدِ الْأَمِينِ «3» لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ «4» ثُمَّ رَدَدْناهُ أَسْفَلَ سافِلِينَ «5» إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ «6» فَما يُكَذِّبُكَ بَعْدُ بِالدِّينِ «7» أَ لَيْسَ اللَّهُ بِأَحْكَمِ الْحاكِمِينَ «8»

به انجير و زيتون سوگند. و به طور سينا سوگند. و به اين شهر (مكّه) امن سوگند.

همانا ما انسان را در بهترين قوام و نظام آفريديم. سپس او را به پايين‌ترين مرحله بازگردانديم. مگر كسانى كه ايمان آوردند و كارهاى نيك انجام دادند كه براى آنان پاداشى قطع ناشدنى و هميشگى است. پس بعد از اين، چه چيز سبب مى‌شود قيامت را تكذيب كنى؟ آيا خدا بهترين حكم كنندگان نيست
Iran, Islamic Republic of
خداوند در سوره تین می فرماید: «ثُمَّ رَدَدْناهُ أَسْفَلَ سافِلینَ. إِلاَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَیْرُ مَمْنُونٍ»؛[تین، 5- 6 ] معنای این آیه شریفه برگشت به معنای آیه قبلی دارد و ما هر معنایی که در آیه قبل بپذیریم، بر همان اساس باید این آیه را معنا کنیم اما به نظر می‌رسد با توجه به قَسَم‌های متعدد در ابتدای سوره و همچنین بیان موجود در این آیه، باید معنای «احسن تقویم» را فراتر از خلقت جسمانی بدانیم، چیزی که ارزش و محتوای بسیار بالایی دارد.البته بسیاری از مفسران«أَسْفَلَ سافِلینَ» را به معنای پیری (که مطابق با آیه قبل است) نگرفته‌اند بلکه به گونه‌ای معنا کردند تا با معنای آیه بعد سازگار باشد: «همین انسان با تمام این امتیازات اگر از مسیر حق منحرف گردد چنان سقوط می‌کند که به اسفل السافلین کشیده می‌شود». در آیات دیگر نیز ذکر شده که این انسان به جهت اعمالش، گاه بدتر از حیوان نیز می‌باش
Iran, Islamic Republic of
مى گویند همیشه در كنار كوه هاى بلند دره هاى بسیار عمیق وجود دارد، و در برابر آن قوس صعودى تكامل انسان ، قوس نزولى وحشتناكى دیده مى شود، چرا چنین نباشد در حالى كه موجودى است مملو از استعدادهاى سرشار كه اگر در طریق صلاح از آن استفاده كند بر بالاترین قله افتخار قرار مى گیرد، و اگر این همه هوش و استعداد را در طریق فساد به كار اندازد بزرگترین مفسده را مى آفریند و طبیعى است كه به اسفل السافلین كشیده ش
Iran, Islamic Republic of
جهنم مانند بهشت، دارای طبقاتی است که هر یک از طبقات، با دیگری تفاوت دارد[1] و بدترین مکان جهنم، قعر آن است.[2] عموماً برای این معنا در اصطلاحات روزمره از کلمه «أسفل سافلین» استفاده می‌شود که یک‌بار در قرآن ذکر شده است.[3] برخی از مفسران احتمال داده‌اند که این کلمه در قرآن نیز اشاره به قعر جهنم دارد.[4] با این حال برخی دیگر معنای دیگری را مطرح کرده و معتقدند ارتباطی میان اسفل سافلین با قعر جهنم وجود ندارد.

[5] تعبیر دیگری در قرآن وجود دارد که اشاره به پایین‌ترین نقطه جهنم دارد: «إِنَّ الْمُنافِقینَ فِی الدَّرْکِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصیراً»؛[6] در این آیه، اگرچه منافقان را در چنین جایگاه بدی می‌داند، اما قطعاً به معنای اختصاص آن به آنها نیست و افراد دیگری نیز وارد آن می‌شوند.[7]
Iran, Islamic Republic of
پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) در سخنانی فرمود:

1. «هر کسی که علیه دیگری شهادت دروغ بدهد، در روز قیامت، به زبانش آویزان می‌شود و با منافقان، در پایین‌ترین طبقه دوزخ خواهد بود».[8]

2. «هر کس ثروتمندى را به طمع [مال و منالِ] دنیاى او احترام بگذارد و دوستش بدارد، خدا بر او خشم می‌گیرد، و در پایین‌ترین طبقه دوزخ، با قارون در یک درجه خواهد بود».
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
ببند اون گاله رو مرتکه صهیونیست کودک کش
دعوای درون خانواده ما هیچ ربطی به تو نداره اشقی الاشقیا
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
United States
ترکش دعوای درون خانواده شما به مردم بدبخت اصابت کرده!!!
Iran, Islamic Republic of
...