پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
رئیس سازمان تعزیرات:

افزایش ۴۵ درصدی توقف کسب در سال ۹۷

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 674342
رئیس سازمان تعزیرات از افزایش 45 درصدی توقف کسب در سال 97 خبرداد.
افزایش ۴۵ درصدی توقف کسب در سال ۹۷
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص نحوه برخورد با متخلفان و کم اثر بودن این برخوردها برای جلوگیری از وقوع تخلف در مرحله بعد گفت: مستحضرید در سازمان بخشی از کارهایمان منتهی به صدور حکم می شود که ضمانت اجرایی کار ما است.

وی افزود: اینکه ما چه هدفی را از ضمانت اجرایی دنبال می کنیم اینکه احکام صادر شده هدف اصلاحی دارد یا اینکه ما تلقی کنیم که دیگر با این جریمه قرار نیست تخلفی صورت گیرد تلقی اشتباهی است.

انصاری بیان داشت: آنچه سازمان از ابزارهای ضمانت اجرایی در اختیار دارد در جاهایی از حداکثرش استفاده می کند اما شاید کافی نباشد اما تصمیمات ما همه منجر به جریمه نمی شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای مثال در سال ۹۷ ما در حوزه توقف فعالیت کسب افزایش بیش از ۴۵ درصدی داشتیم و در اینده هم حتماً از همه مقررات و پتانسیل هایمان استفاده خواهیم کرد.

انصاری در پاسخ به این سوال که سخنگوی قوه قضاییه گفته است به موضوع افزایش ساعتی قیمتها ورود می کند و باید دولت پاسخگو باشد گفت: ما در بهترین شرایط همکاری با قوه هستیم.

وی گفت: اگر ظرفیت بیشتری در قوه قضاییه وجود دارد و فکر میکنند برخوردها می تواند به بهتر شدن اوضاع کمک کند حتما از آن استفاده میکنیم و این موضوع را در جلسات متعدد هم پیگیر بوده ایم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: دستور العملهای تنظیم شده هم یک موردش به تایید شورای هماهنگی قوا رسید و در گذشته هم وظیفه دولت تنظیم بازار بوده است اما مانعی برای ورود سایر دستگاه ها نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *