جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

هشدار درباره سناریوی خطرناک آمریکایی‌ها در عراق

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 673138
یکی از نمایندگان پارلمان عراق درباره تکرار سناریوی فرار زندانیان وابسته به داعش و القاعده از زندانهای عراق از سوی آمریکایی‌ها هشدار داد.
هشدار درباره سناریوی خطرناک آمریکایی‌ها در عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، محمد البلداوی یکی از نمایندگان پارلمان عراق درباره تکرار سناریوی فرار زندانیان وابسته به داعش و القاعده از زندانهای عراق از سوی آمریکایی ها هشدار داد.

این نماینده وابسته به ائتلاف البناء افزود: ما نگران تکرار سناریویی که در زندانهای التسفیرات در تکریت و ابوغریب در بغداد رخ داد و طی آن زندانیان القاعده و داعش فراری داده شدند هستیم و هدف ایجاد خلاء امنیتی برای بازگردانیدن داعش جنایتکار است.

البلداوی تاکید کرد: این با توجه به شکست آمریکا در کسب نظر دولت عراق  و نیز تحمیل حضور نظامی اش در عراق با زور، ممکن است. باید تلاش امنیتی و اطلاعاتی برای ممانعت از آن صورت گیرد.

شایان ذکر است آمریکا تاکنون حمایت های گسترده ای از تروریستهای داعش به عمل آورده است و هر جا که آنها گرفتار شده اند به کمک آنها آمده است. برخی تحلیلگران  عراقی اعلام کرده اند که آمریکا به دنبال بازگردانیدن داعش در عراق با هدف ادامه حضور نظامی نامشروع خود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *