سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۴

با ۴۷میلیون؛ فروردین دنا، بهمن پراید بخرید!

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 672644
ازار امروز خودرو حکایت از روند صعودی قیمت‌ها دارد به نحوی که امروز خانواده پراید شاهد رشد ۱ تا ۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومانی و خانواده پژو ۲۰۶ با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت‌ها روبه روست.
با ۴۷میلیون؛ فروردین دنا، بهمن پراید بخرید!
گروه اقتصادی جهان نيوز:  بازار امروز خودرو حکایت از روند صعودی قیمت‌ها دارد به نحوی که امروز خانواده پراید شاهد رشد ۱ تا ۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومانی و خانواده پژو ۲۰۶ با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت‌ها روبه روست.
 
 در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید 111  به کانال 47 میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو206 صندوق‌دار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 97 میلیون تومان ، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت  80 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با افزایش 4 میلیون تومانی قیمت 93 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

علاوه بر این سمند EF7  با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 87 میلیون تومان، چانگان با افزایش 7 میلیون تومانی با قیمت 157 میلیون تومان و دنا با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/11/28  به شرح زیراست:

به گزارش جهان نيوز، در حالی امروز 28بهمن، در سایه سکوت مسئولان و مانور شرکت های خودرو ساز و دلالان می توان با 47 میلیون تومان صاحب یک پراید شد با همین میزان هزینه دراوایل سال امکان خرید یک خودروی سمند دنا یا 207دنده ای وجود داشت.

 با توجه به نوع مدیریت وزارت صمت و یکتازی خودروسازان شاید نتوان آینده روشنی برای این بازار پر مخاطب متسور شد.
 
  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
بی نام
Iran, Islamic Republic of
و این جاست که میگه ...وطنم پاره تنم
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
علی برکت ا... !!
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اگه بازار را به حال خودش رها ميكردند شاهد اينهمه افزايش قيمت بوديم؟ اگر بازار به روال عرضه و تقاضا اداره شود الان قيمت پرايد 47 ميليون نبود. نيمدونم وقتي كه اقتصاد دستوري نتيجه اي جز تورم لجام گسيخته و بي پروا ندارد چه اصراري به ادامه اين سبك مديريتي است كه نتيجه اش ميشود اقتصاد روحاني .....