شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

۵۰۸ مورد نقض آتش‌بس توسط عربستان در یمن

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 672501
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ثبت ثبت پانصد و هشت مورد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
۵۰۸ مورد نقض آتش‌بس توسط عربستان در یمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش طی هفتاد و دو ساعت گذشته بیش از 508 بار آتش‌بس در الحدیده را نقض کردند.

وی افزود که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 64 بار استان‌های  مختلف یمن را بمباران کردند.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور 11 عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سوی مواضع خود در مناطق مختلف را به شکست کشانده و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

سریع اظهار داشت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تشدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی  چندین عملیات علیه مواضع مزدوران در مناطق مختلف انجام داد که بر اثر عملیات خسارات سنگینی به مزدوران وارد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی بیش از 64 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه‌های مختلف به هلاکت رسانده و ده‌ها خودروی نظامی و زرهی را منهدم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *