يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۷۸
فاطمه معتمد‌آریا طلبکار شد/ وزارت ارشاد از من دفاع کند!

چه کسی پشت‌پرده جسارت‌های این خانم نمک‌نشانس است؟!

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 670461
وقتی امثال این بازیگر در محضر رئیس‌جمهور محترم، سخنان ساختارشکن بیان می‌کنند و برایشان کف هم می‌زنند، زده می‌شود، از این جسور شدن و طلبکار شدن از حاکمیت و انقلاب نیز نباید تعجب کرد.
چه کسی پشت‌پرده جسارت‌های این خانم نمک‌نشانس است؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: فاطمه معتمدآریا که در مراسم تقدیر از فعالیت‌هایش در سینما باقدرنشناسی اظهارات طلبکارانه‌ای درباره چهل سال فعالیتش پس از انقلاب بیان کرده، الان طلبکار شده است که وزارت ارشاد باید از او در برابر انتقادات و اعتراضات دفاع هم بکند.

به گزارش جهان نيوز، این بازیگر نمک‌نشناس گفته است: «خیلی سال است  که همه‌جوره در مورد سینما و من که جزئی از این سینما بودم بی‌انصافی و توهین شده و هر کس از هرجا و به هر شکلی که توانسته آن را مورد هجوم قرار داده است؛ ضعف‌هایش را بزرگ و موفقیت‌ها و افتخارات بسیار بزرگش را حقیر و گاه سیاه نشان داده‌اند. انتظار و بزرگداشت این است که زمانی که سینما مورد حمله قرار می‌گیرد، وقتی تیغ تیز حمله غیرسینمایی‌ها به طرف سینما می‌آید، وزارت ارشاد اولین جایی باشد که جلویش را بگیرد؛ وزارت ارشادی که حواسش به یک تار موی بازیگر تا فلان جمله در فیلم‌هاست باید پشت سینما بایستد و اصلا وظیفه‌اش این است که به اتکای همه افتخاراتی که سینما برای این سرزمین به دست آورده، پشتیبان آن باشد. متأسفانه این حمایت از سینما در وزارت ارشاد به‌عنوان متولیان سینما، آن‌گونه که شایسته این سینماست نبوده است.»

وی در ادامه طلبکارتر نیز شده و گفته است: «لازمه کار فرهنگی این است که مسئولان فرهنگی حامی‌اش باشند، چون وظیفه من یا عوامل سینما نیست که ذهنیت‌ها و اطلاعات غلط مسئولان و نهادهای غیرسینمایی را پاک کنیم تا به بازیگری حمله نکنند یا سردر سینمایی را پایین نیاورند یا به توهین‌ها در رسانه‌ها جواب دهند، اینها وظیفه ارشاد است. من دلخوری‌ای از هیچ‌کس ندارم،  فقط فکر می‌کنم چطور ممکن است عده‌ای وظایف خودشان را نشناسند و مسئولیت داشته باشند یا بشناسند و عمل نکنند؟»

اما ظاهرا فاطمه معمتدآریا بعد از اظهارات سخیفش، حتی با یک اخم ظاهری و کوچک نیز از سوی متولیان فرهنگ و هنر دولت مواجه نشده است، که حتی الان از آنها طلبکار هم است که چرا برای انجام وظیفه به او، برای دفاع به صحنه هم نیامده‌اند!

البته اینکه فاطمه معتمدآریا انتظار دارد از وی به خاطر حرف هایش حمایت کنند، خیلی چیزی عجیبی هم البته نیست، چون اینان هروقت پنجه ای به صورت انقلاب و ارزش‌ها کشیده‌اند، بیشتر از سوی برخی مسئولین فرهنگی و سیاسی تحویل گرفته شده و جوایز ویژه نیز دریافت کرده‌اند.

همچنانکه وقتی امثال این بازیگر در محضر رئیس‌جمهور محترم، سخنان ساختارشکن بیان می‌کنند و برایشان کف هم می‌زنند، زده می‌شود، از این جسور شدن و طلبکار شدن از حاکمیت و انقلاب نیز نباید تعجب کرد.

وقتی برخی جریانات سیاسی گدایی رای از چنین افرادی می کنند، باید بدانند که در حقیقت جز متوهم کردن این افراد در برابر انقلاب، دستاورد دیگری را برای جمهوری اسلامی ببار نمی‌آورند.

حال باید پرسید پشت سر این بازیگر نمک نشناس سینما، در واقع کدام مسئولین به ظاهر انقلابی قرار دارند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عامل نيابتي اصلاح طلبان و نهايتا دمكراتهاي امريكا زنجير وار
سرور
Iran, Islamic Republic of
بهتر است زیاد این آدمهای بازیچه را تحویل نگیریم. خود نادانشان هم متوجه نمی شوند چگونه باید افکار مردم را به سوی دیگر متوجه کنند تا از فکر نان شب منحرف شوند.
امثال این، بهنوش بختیاری، نرگس آبیار، خواننده زن و... و حتی رفیقدوست با اظهارات شاذ خود دنبال پاک کردن صورت مساله هستند. این دولت در همه زمینه ها خصوصا اقتصادی بدترین دولت ایران بوده است. نرخ تورم 200 درصدی در این کشور بی سابقه است.
یکی بیاید به اینها یاد بدهد قیمت گوشت 120 هزارتومانی و مرغ 16 هزار تومانی و میوه و لبنیات و.... چیزی است که مردم کوچه و بازار با آن سروکار دارند و این جفنگیات و لوس بازی ها فقط برای سرگرمی عده ای خاص-که البته خیلی از آنها هم مشکل نان دارند- بدرد می خورد.
Iran, Islamic Republic of
احسندبااین گرونی که به زورمیتوان حتی همان نان خالی راخریدکسی حوصله چه روحی وجسمی حوصله این مسخره بازیهارونداره.اینهافکرشون آسوده وچه میدونن ملت چه میکشند.به نظرم فکرنان باش که خربزه آبه.اونهایواربرفلان ماشین وخونه وخداروشکر سواربرپولهای مفت مملکت شدن .حرص وجوششون بخاطرخودنمایی مابخوریم .ابدا
Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشادی که حواسش به یک تار موی بازیگر تا فلان جمله در فیلم‌هاست
بنظرتان این گفته ایشان دروغ و افترابستن به وزارت ارشاد نیست.خانم بازیگر دروغ نگویید وزارت ارشاد خیلی وقت است کار از دستش دررفته.
Iran, Islamic Republic of
....
Canada
طرف انتقاد کرده این همه برچسب بهش می زنید.
اشکال نداره. ولی حداقل بعدا ادعا نکنید که در مملکت ما همه آزادند که انتقاد کنند.

آزادند انتقاد کنند ولی شما همه جور بهتان بهشان می بندید
Iran, Islamic Republic of
مگر غیر انتقاد چیزی دیگری علیه این خانوم که مورد تجلیل !!!! قرار گرفته صورت گرفته ؟ یعنی شما میگی ایشون حق دارد هرچیز دلش خواست بگه و تجلیل بشه ولی کسی هم اعتراض نکنه ؟ مگر ایشون رو بازداشت کردن یا اعدام کردن ؟ در حالیکه در رژیم سابق خوندن یک کتاب از شریعتی شکنجه داشت و ساواک و...
Iran, Islamic Republic of
چطور ایشان می تواند به همه ارکان نظام انتقاد کند اما ما نمی توانیم ایرادات این خانم را یادآوری کنیم که گذشته و جایگاهش را فراموش نکند؟!
United Arab Emirates
دوست عزیز شما یا سایت جهان هم می تواند از حرف این خانم یا هر کس دیگری انتقاد کند. بیاییم بپذیریم که انتقاد اصولی دارد در نحوه بیان کردن نه در محتوی. من هر چه گشتم در مطلب بالا انتقادی از این خانم یا از سخنانش ندیدم جز ترور شخصیت.
ما حق نداریم به هم صفت و القاب بچسبانیم مثل نمک نشناس، طلبکار، اظهارات سخیف، ساختار شکن و ... . غیر از تهمت و بی احترامی در نوشته بالا چیزی میبینی؟
ما می توانیم با دلیل حرف های هم را رد یا تایید کنیم و دلایل هم می تواند از دید دیگری کاملا مردود باشد.
بیایید کم کم تمرین کنیم با هر سلیقه ای که هستیم.
....
Romania
عزیزم هر حرفیو هر جایی نباید زد.مث این میمونه ک شما ب دوستت اینقد لطف کردی، سرمایه و کار دادی اونوقت دوستت بیاد علیهت حرف بزنه جلو بقیه.این درسته آخه؟
Iran, Islamic Republic of
با این سلبریتیها ور نروید .....
Iran, Islamic Republic of
بابت چی این فرد مهم شده؟ نقش فیلم دختر شیرینی فروش که مسهل خورده بود تند تند باید مستراح میرفت؟ این حرفهای مزخرف را چرا اجازه میدهند بزنند؟ مگر این هاچکاره مردم هستند؟!!!
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
اینجور افراد بجز گمراه کردن جوانانمان چه کاری از دستشان بر می آید ؟ چرا ما جواب گستاخی های آنان را نمی دهیم چرا مسئولین وقتی خیانتی از اینجور افراد می بینند ساکت هستند ؟ چرا ؟ چرا؟ چرا ؟
مگر حرف بدی زده این خانم .این حداقل انتظاری است که از وزارت ارشاد بوده که این خانم مطرح کرده . جه سیاه نمایی ؟؟؟؟!!!! حتی تحمل یک انتقاد کوچک را ندارید .صحبت های ایشان چه ربطی به دستاورد های انقلاب دارد ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
این خانوم همه این سالها در سینمای این مملکت، خوب سیر شده وحالا لگد به ظرف میزنه که جلوی منو گرفتن ! سیاه نمائی نیست پس چیه ؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر منت میذارین؟؟ از پول مردم به مردم میدین خیلی رو دارین!!!!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم به این کامنت دوپهلو
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ایشون قبل از انقلاب در چه جایگاهی بوده که الان با وقاحت میگه 40 ساله خواستند متوقفم کنند؟ مگه غیر از اینه که با صداوسیما و وزارت ارشاد همین نظام مشهور شده؟ آخه وقاحت و نمک نشناسی هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
شما مگر تحمل انتقاد ما رو نسبت به عملکرد این خانوم داری ؟ اعدامش کردیم یا زندانش کردیم ؟ حق انتقاد هم نداریم ؟!
سروش
Iran, Islamic Republic of
این جور آدما در محافل خصوصی شان کلی کیف می کنند وقتی از انتقادات تندی که به آنها می شود حرف می زنند.
چگوارا
Iran, Islamic Republic of
کیف کردن در محافل خصوصی چه اشکالی دارد . دگم
United Arab Emirates
نمک نشناسی. بهترین واژه ای است که می توان برای این افراد بکار برد + فاسد
United Arab Emirates
مشکل این نظام مظلوم اسلامی این هست که اسمش اسلامی است ولی مسئولینش اسلامی عمل نمی کنند. این که مسئول فرهنگی از نظر فردی نماز و روزه انجام بده که کاری است فردی خیلی مهم نیست، چه، ممکن است از مسئولان رژیم ستمشاهی هم معدودی عمل عبادی فردی داشتند، مهم این است که مسئولان به ویژه فرهنگی که نون نظام اسلامی رو سر سفره خود و خانواده اشون میبرن و شاکله وجودی خود و فرزندان خود رو برای دنیا و آخرت با نون مسئولیت نظام دینی و اسلامی میسازند، باید در عمل هم به وظایف قانونی، شرعی، اخلاقی و وجدانی خود نسبت به برقراری مرّ رویکرد و جهتگیری اسلامی ودینی عمل کنند. وقتی چهل سال جشنواره دهه فجر محل فحش دادن به نظامی میشه که گوشت و پوست و استخوانشون مدیون اون هست، یعنی مسئولان مربوطه به وظایفشون عمل نکردند. چرا یک زن بازیگر که معتقده فیلمهای پس از انقلاب سکس و شراب ندارند و در محافل جمعی علیه ارزش های دینی رقص تمسخر میزند، باید در ۴۰ امین سال انقلاب مقدس اسلامی که بر خون صدها هزار شهید از بهترین جوانان این مملکت ایستاده، آگاهانه به عنوان الگو معرفی و در بالای سن جشن انقلاب، علیه آن مواضع دروغ و جعلی بگیرد؟ مسئولان فکر کردند تو قبر و برزخ و قیامت هم میتونن به مسئول دفترشون یا روابط عمومی شون بگن یه جوری قضیه رو رفع و رجوع کنه؟!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا انتقاد را بر نمی تابید؟ اگر حرف هایش منطقی نیست با استدلال جواب بدهید که لا اقل مخاطبان این نشریه اگاهی پیدا کنند .
Iran, Islamic Republic of
بنظرت انتقادات ما بدون استدلال بوده ؟ خودت چرا تحمل انتقادات ما رو نداری ؟
Germany
این مملکت ارث پدری جناح اصولگراها نیست که استفاده یک ایرانی از آن را به حساب خودتان می گذارید
Canada
کی می گه نیست؟
وقتی اصولگرایان همه جا حضور دارند مملکت هم باید خودشان مدیریت کنند.
اما ارث پدری پولبریتی های طلبکار دشمن پرست هست!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از بس با این افراد برخورد نکردند گستاخ شدند اما کافیه یه بدبخت تو یه گوشه کشور یه اشتباهی بکنه همه سرش هوار میشن
معلوم نیست چرا مسئولین مربوطه اینقدر با این افراد مماشات می کنند و هواشونو دارن از رفتار این افراد به اونا چی میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من فقط یه خواهشی از ایشون دارم که ایشون اصلا کشف حجاب نکنن چون عکسهای قبلی شون که توی جشنواره های بین المللی اومده بود بیرون که کشف حجاب کرده بودن تصویر خوبی از زنهای ایرانی نبود . ...
Iran, Islamic Republic of
با این قیافه ای که ایشون داره فقط به درد ژانر وحشت میخوره
Iran, Islamic Republic of
البته ژانرهای دیگه ای هم هست که خوشبختانه نمیشه بازی کنند
جواد
Iran, Islamic Republic of
....
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
....
مجتبی
یعنی وزارت ارشاد به مو و پوشش بازیگرا تو فیلم ها واقعا گیر میده...؟؟؟!!!!
در ثانی این دولت اینقد خرابکاری داره که وزیر فرهنگ توش گمه..
اذیتشون نکنید بزارید تو حال خودشون باشند..
حرف بدی نزده وظیفه نهادهای مسئول رو بهشون گوشزد کرده وقتی سازمانی نمیتونه از مجوزهای قانونی که صادر کرده در برابر خودسرها و بی قانون ها دفاع کنه در اون سازمان رو باید گل گرفت به جای هوچیگری پایبند به قانون باشید اگر قانون از نظر شما مشکل دارد دنبال اصلاح آن باشید اگر فیلمی به نظرتان سخیف و توهین آمیز است با منطق صحبت کنید و دیگران را قانع کنید فیلم را نبینند نه این که فیلم را از پرده پایین بکشید و هرج و مرج ایجاد کنید.
United Arab Emirates
مرگبار دشمنان نظام اسلامی که دستاورد امام و شهدا ست مورد تایید امام زمان و تحت رهبری نایب ایشان
Iran, Islamic Republic of
خس و خاشاکی که احمدی نژاد گفت درست بود
Iran, Islamic Republic of
فراموش نکنیم این همان بازیگری است که کتاب خاطرات شهیدان را با گریه می خواهده و به مادرش شهید کشور کرنش می کرده است
هنرمند اگر نق زن نباشد چه کند نباید اینگونه به سرمایه های اجتماعی حمله کنیم
Iran, Islamic Republic of
شهیدان نیازی به گریه ی ایشان ندارند.مغلطه نکنید.و پای شهیدان گرانقدر را به این موضوع نکشانید...هر جا کم میارید از شهیدان مایه مبذارید....
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
داروغه زاده همان پرتقال فروش است......
Iran, Islamic Republic of
....
....
بابا بدبخت مگه چی گفته
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشاد و دارو دسته اش باید عوض شوند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان وقتی گناه تروربستهای منافق رو برای چند رای ندید گرفتند همونایی که ۱۷۰۰۰ نفر رو کور کورانه شهید کردن ، اعلام جنگ مسلحانه در شرایط حمله صدام به ایران کردن و به دامن صدام جنایتکار خزیدن و با آل سقوط و جان بولتون امریکایی همکاری می کنند یعنی همونایی که اوایل انقلاب امام رو متهم به کوتاه امدن با امریکا یا بقول خودشون امپرالیست امریکا می کردن و بجای اینها بنا حق رییسی را بخاطر برخورد با این درندگان داعشی متهم کردن معلومه که از یک چنین جماعتی که همطوره به نظام حاصل خون شهدا لطمه زدن تجلیل هم می کنند
ولی ظلم پایدار نیست و این سنت الهی است
Iran, Islamic Republic of
انتقاد کرده چیزی نگفته بدبخت همه باید از شما تعریف کنند تا خوب باشند مگه ازادی بیان نداریم
شما جناب جهان نیوز هر چند قلعه نیوز هم نیستی حتی با خودت هم مشکل داری
مارال
United Arab Emirates
....!
Iran, Islamic Republic of
...
فرانک
United States
...
United States
کسانی که از ایشان حمایت میکنند معلومند و کسانی که به شدت مخالفت میکنند هم کاملا معلوم...... به شدت از هم انتقاد میکنند..... باید دید حرف کدام طرف پیش میرود....
خانم معتمد آريا كه از دوران سياه شاهنشاهي كه ععدي توش نبودي رسيدي به اين شهرت و
همينقدر كه به بركت شهداي انقلاب و اين نظام از ..... داعش و داعشيان در امان قرار گرفته ايد برو خدارو شكر كن.....
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار و شبنم مقدمی را ببینین مثلا الگوی دختران و زنان شدن و این بی حجاب های بد حجاب نما که مقلدین انها در جامعه دارن تکثیر میشن پس چه انتظاری داریم از دیگران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینا کین که دربارشون خبر میرید شما
اصلا عددی نیستن که بخواین دربارشون حرف بزننین
چيه عادت كردين جسور نبيني تو مملكت فقط خودت حرف بزني و چاپلوسي كني بقيه آدم نيستن فقط تو حق اظهار وجود داري بكني
امیر
Iran, Islamic Republic of
خانم، به برکت این انقلاب و روی همین خاک رشد کردید و بزرگ شدید. اگر انقلاب نبود الان تاپ های شما سلبریتی ها اگه خیلی خوش شانس بودند باید فیلم ... بازی می کردید. چهل سال کشور و انقلاب بادتان کرد؛ اگر من جای مسئولین بودم الان یه سوزن بهت می زدم.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
به این آدما کمتر محل بذارید به نفع خوشونه
اینجوری که محل میذارن خوش به حالشون میشه
Iran, Islamic Republic of
فاطمه معتمدآریا وقتی تو زندان ساواک شکنجه میشد و در راه انقلاب فداکاری میکرد شماها کجا بودید .. دورود بر فاطمه که رک و صاف توصیه ها را میکنی ... کو گوش شنواااااااااااااااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده ام گرفته ازین حرف شما.....
Japan
این چهره که از الان جهنمی هست.
Iran, Islamic Republic of
معمولا تو این سن پیرمردا و پیرزنها بیشتر وقتشون را با نوه هاشون سپری میکنن. جلب توجه دیگران بیشتر مناسب نوجوان ها و جوان هاست!
Iran, Islamic Republic of
فاطمه معتمد آریا یه بازیگر خوب که من رو یاد زمانی می‌اندازد که فیلم ها و سریال های خوب و با کیفیت ساخته میشد .دیدنش احساس خوبی برام به وجود میاره کاش رکب اصلاح طلب ها رو نمی‌خورد.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها فقط برای مشوش کردن ذهن مردم و تغییر جهت فکر مردم از مسائل روز کشور و افتضاحات دولتی هاست!!! به هر حال همون‌طور که تا حالا سیلبیرتی های بی خرد نادان بی شعور سیاسی آلت دست مسئولان دیوانه‌ و منافق دولتی برای منفعت های شخصیشون بوده اند این خانم نفهم هم همینطور اگر چندی صبر کنید روزی را هم خواهید دید که همین خانم علیه محرکانش نیز اراجیف میگه.
Iran, Islamic Republic of
بنظرشمااگرانقلاب نشده بودامثال این خانم الان چه کاره وکجا بودند؟!
Iran, Islamic Republic of
تو نزدیکی چهل سالگی انقلاب دشمنا بالاخص از نوع داخلی بدجور دستپاچه شدند.واقعا چی شده؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه تمام خبرهای شما با این شکل واهی و دروغ باشد وای بحالمان
بنده خدا این چیزایی که شما از قول این خانم نوشته اید اگر درست باشد که حرفای نادرستی نگفتن بنده خدا چی گفته مگه شما رو ناراحت کرده
در مقابل رئیس جمهور انتقاد کردن چرا باید بد باشد شما که باید مروج این فرهنگ انتقاد از هر مقام و مسئولی باشید حالا ی نفر دل و جرات بخرج داده و انتقاد کرده میخواهید خفه اش بکنید واااااااااای بر شما خدا رو بالای سرتان ببینید واقعا ببینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
....
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
...